מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 16/05/2011 21:44
נושא: צרכנות
מוצרי שבועות 2011 צילום יוני רייף מאושר לשימוש ללא תמורה
מוצרי שבועות 2011 צילום יוני רייף מאושר לשימוש ללא תמורה
הודעה לעיתונות

שבועות תנובה 2011

תשלובת החלב של תנובה לובשת לבן, וחוגגת את מנהג מתן הטנא והביכורים תחת הקונספט:
"טנא תנובה"

כמדי שנה משקיעה תנובה בפעילות שיווקית בתקשורת ובנקודות המכירה, משיקה מגוון מוצרים חדשים ומארזים מיוחדים לחג. השנה תחלק תנובה מאות אלפי סלסילות טנא בנקודת המכירה ותשקיע בפעילות שיווקית ייחודית במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות: אייפד, פייסבוק, יוטיוב ובאתרי האינטרנט המובילים.

סה"כ היקף ההשקעה הכולל בהיערכות לחג עומד על כ-4 מיליון ₪

לדברי אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "לצרכן הישראלי העדפה ברורה למותג תנובה, והיא באה לידי ביטוי בהובלה ניכרת במכירות כל השנה ובתקופת החג. אנו עושים מאמצים רבים על מנת להציע לצרכן הישראלי את המוצרים האיכותיים, החדשניים והטעימים ביותר בכל השנה ובפרט לפני חג השבועות"
תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי החלב הגדולה בישראל, נערכת בהתארגנות רחבת היקף לקראת חג השבועות כדי להעניק לציבור הישראלי את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים המיוחדים לחג, שיהפכו את חג השבועות לחוויה חגיגית מלאה של "לגדול בבית ישראלי".
בהמשך למיצוב "לגדול בבית ישראלי", גולת הכותרת של פעילות תשלובת החלב השנה תחת הקונספט "טנא תנובה" – במסגרתו תנובה מזמינה את צרכניה לקיים את מסורת הביכורים והכנת טנא שבועות כחלק מחוויות הבית הישראלי, ומחלקת מאות אלפי סלסילות טנא לקישוט ויצירה משפחתית, במגוון נקודות מכירה בפריסה ארצית רחבה.

לדברי אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "מכירות החג מתרכזות בשבוע שלפני החג ומתעצמות בשלושה ימים האחרונים. למרות החדשנות והמגוון שאנו מציגים מדי שנה, עיקר המכר בשבועות מתרכז במספר קטגוריות עיקריות - גבינות לבנות, גבינות מלוחות, גבינות מיוחדות ושמנת מתוקה, קטגוריות אלו תורמות כ- 60% מהגידול במכר. השנה אנו צופים עלייה גם בקטגוריית מוצרי חלב הצאן שהשקנו תחת המותגים השונים. תוצאות מכר חג השבועות בשנים האחרונות מציגות גידול של כ- 50% בשבוע החג לעומת שבוע רגיל. תנובה מובילה את המכר כל שנה ואנו בטוחים כי גם השנה נציג תוצאות דומות".

השנה תשקיע תנובה בפעילות דיגיטאלית ענפה לקראת החג, כשגולת החדשנות תהיה בחבירתה להשקת אפליקצייתicook לאייפד, המאפשר איסוף מתכונים אישי או מהרשת לתוך ספר מתכונים אחד, באמצעותו ניתן לבשל בנוחות במטבח ומשנה את התנהגות הצרכנים בעולם הפיזי. במסגרת ההשקה, תנובה תוציא את חוברת מתכוני החג המסורתית לראשונה תחת האפליקציה, שלאחר מכן תצורף לעיתונים ולאתרי האינטרנט בחוברת דיגיטאלית. זאת, במקביל להעלאת ערוץ משותף וחדשני ל- YouTube ולשף הלבן הכולל 12 מתכוני וידיאו חדשים שצולמו במיוחד לשבועות. בנוסף, במסגרת קונספט "טנא תנובה", תתקיים תחרות עיצוב טנא באינטרנט, שתאפשר להתחרות על עיצוב הטנא הווירטואלי המושלם,

מוצרי חג מיוחדים:
כמדי שנה, תנובה משיקה מוצרים חדשים בכלל ומוצרים ייעודיים לחג בפרט. השנה יוצאת תשלובת החלב עם מגוון מוצרים חדשים וחדשניים, ביניהם: סדרת מוצרי חלב צאן – עזים וכבשים, גבינת שמנת נפוליאון עם פלפל שחור ויופלה אקסטרה פרי דיאט לצד מוצרי חג מסורתיים, כמו ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, גבינה לאפיה, מלית גבינה לבלינצ'ס, יופלה בטעם עוגת גבינה, ומגוון גבינות מיוחדות בחגיגת "שוק הגבינות" של תנובה.
לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק תשלובת החלב: "לצד המכר הגבוה של קטגוריות הגבינות והערכות המיוחדות המהוות פתרונות איכותיים ומהירים לאירוח, החלטנו לגוון גם עם מוצרים בריאים וטעימים מחלב צאן. קצב צמיחת שוק זה עומד על כ- 20% בשנה ובכוונתנו לתרום להמשך צמיחת השוק באמצעות הרחבה משמעותית של מגוון המוצרים בקטגוריה זו. אנו משיקים 6 מוצרים חלב עיזים וכבשים, תוך הנגשת מחירי המוצרים, כך שהצרכנים יוכלו ליהנות מצריכתם, מה שעד כה לא התאפשר בשל מחירים מאוד גבוהים".
סדרת מוצרי חלב הצאן של תנובה
תשלובת החלב של תנובה ממשיכה לחדש ולגוון והפעם בעולם מוצרי חלב הצאן – עיזים וכבשים, במסגרתם מושקים 6 מוצרים חדשים במגוון קטגוריות, תחת המותגים: "פיראוס", "גבינות תנובה" ו"הרדוף".
גבינה לבנה עיזים 5% שומן
תנובה מציגה חדשנות בקטגוריה המסורתית גבינה לבנה, ומשיקה גבינה לבנה המכילה חלב עיזים ומלח, היחידה ללא חומרים משמרים ומייצבים. לגבינה טעם עיזים מעודן ומרקם עשיר.
כשרות: מהדרין מחיר: 9.90 ₪ לגביע.

גבינת פטה כבשים מסורתית 5% שומן של פיראוס
המותג פיראוס משיק מוצר חדש וחדשני - גבינת פטה (המאופיינת לרוב באחוז שומן גבוה) בגרסה דלת שומן בטעם נפלא
כשרות: מהדרין מחיר: 22.45 ₪ ליחידה.

סדרת יוגורט עיזים מלא של פיראוס
עוד מחדש המותג פיראוס עם סדרת יוגורט עיזים הכוללת יוגורט עיזים טבעי מחלב מלא ומוצר חדשני - יוגורט עיזים במתיקות מעודנת. בעוד מחקרים מראים שאחד החסמים לצריכת מוצרי עיזים הינו הטעם העיזי האופייני, המוצר החדש מאפשר לצרכנים ליהנות מהיתרונות של מוצרי עיזים בטעם במתיקות מעודנת
כשרות: מהדרין. שני המוצרים ימכרו במחיר של 11.50 ₪ לבקבוק.

מוצרי עיזים חדשים של "הרדוף"
המותג האורגני הרדוף מציג לכבוד שבועות שני מוצרי עיזים המיוצרים מחלב עיזים אורגני מלא. חלב עיזים אורגני מלא במחיר של 17 ₪ לליטר, וגבינת עיזים רכה 5% שומן במחיר של 15 ₪ לגביע.
כשרות: מהדרין
מוצרי החג של תנובה

נפוליאון עם פלפל שחור – חדש!
טעם חדש ונפלא לסדרת מוצרי גבינות השמנת מסדרת "נפוליאון" לגיוון שולחן החג: נפוליאון עם פלפל שחור. לשימוש במגוון מתכונים, להגשה כגיוון במגש גבינה או כממרח על פרוסת לחם או קרקר. כשרות: מהדרין. במשקל 225 גרם. מחיר מומלץ: 11.40₪

חגיגת "שוק הגבינות"
בשבועות הצרכן הישראלי מעשיר את שולחן החג, וגם השנה שוק הגבינות חוזר עם מגוון גדול ומרגש של גבינות מיוחדות: פרמזן, פקורינו, קשקבל, צ'דר ומוצרלה.
מבחר פלחי גבינות גורמה לאירוח ובמחיר אטרקטיבי במיוחד 12.99 ₪ לפלח גבינה. כשרות: הרב ויטמן, רב תנובה.

וגם יופלה מחדש: יופלה אקסטרה פרי - פי 2 פרי, עכשיו גם בדיאט:
תנובה משיקה את סדרת דיאט יופלה אקסטרה פרי, עם פי 2 פרי מכל יוגורט דיאט אחר. הסדרה החדשה כוללת מגוון של 3 טעמי דייאט חדשים: תות-אננס, אפרסק-פסיפלורה, ותפוח-אגס, ב 0% שומן. הסדרה החדשה מציעה גם לצרכני הדיאט ליהנות מכמות פירות כפולה אך בכמות קלוריות נמוכה, כמו כל גביע דיאט רגיל (עד 60 קלוריות לגביע של 150 גר' ).

בנוסף מושק מארז זוגי המכיל 2 גביעים של 150 גרם במחיר של 8.99 ₪. כשרות: הרב ויטמן.

גם יופלה און טופ (on top) משיק מהדורה מוגבלת לחג: גביע יוגורט בטעם עוגת גבינה ועליו פירורי עוגיות – עוגת גבינה מעולה בגביע! במארז זוגי. כשרות: הרב וייטמן. מחיר מומלץ למאגדת: 9.60 ₪

בנוסף, כמדי שנה ישווקו מוצרי החג הוותיקים והמסורתיים להם ממתינים הצרכנים בכל חג: ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, גבינה לאפייה 5%, מלית גבינה לבלינצ'ס וכן מגוון מוצרי ומארזי חיסכון בקטגוריית הגבינה הלבנה, השמנת המתוקה, פתיתי הגבינה והגבינות המלוחות.

  • מאגדת זוג גבינה לבנה 500 גרם ב-25% הנחה
  • מאגדת זוג גבינה לבנה 250 גרם ב- 15% הנחה
  • מאגדת שלישיה שמנת מתוקה 38% במחיר מיוחד
  • מאגדת שלישיה קצפת צמחית ב-20% הנחה
  • פתיתי גבינת עמק באריזה מוגדלת במחיר מיוחד
  • פתיתים מיוחדים לפיצה של השף הלבן באריזה מוגדלת במחיר מיוחד
  • מאגדת זוג גבינה בולגרית פיראוס ב-25% הנחה
  • מאגדת זוג גבינה צפתית פיראוס ב-25% הנחה

מבצעי תשלובת החלב של תנובה:

  • מבצע ארצי על מגוון גבינות "פיראוס" – השני ב-50% הנחה
  • מבצע במעדניה ברשתות השיווק– צפתית ובולגרית פיראוס ב-3.99 ₪ ל-100 גרם
  • מבצע ארצי על אריזות חיסכון 750 גרם גבינה לבנה תנובה

חוברת מתכוני שבועות:
כבכל שנה, מפיצה תשלובת החלב של תנובה חוברת מתכונים מיוחדים לשבועות. גם השנה חוברת המתכונים הביתית תכלול מגוון רחב של מתכונים חלביים תחת קונספט "טנא תנובה" המדגיש את מנהג הכנת הטנא וחוויית החג והאווירה המשפחתית הישראלית - מעולם החוויות של "לגדול בבית ישראלי". במסגרת הפעילות הדיגיטאלית של תנובה לקראת החג, חוברת מתכוני החג המסורתית של תנובה תתפרסם לראשונה באפליקציתicook לאייפד ורק לאחר מכן תצורף לעיתונים ולאתרי האינטרנט.

תמיכה תקשורתית:
תנובה ממשיכה את מהלך המיתוג ולקראת שבועות, מעלה קמפיין חדש לפרויקט הדגל – טנא תנובה, באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין מעביר באופן וויזואלי את חווית הטנא המסורתי ומחזיר אותו לקדמת הבמה של החג, תוך יציקת ערכים של "לגדול בבית ישראלי" בהם הטנא, כאייקון של החג, מהווה חוויה משפחתית מגבשת ומהנה.
במסגרת הפעילות, תנובה תחלק מאות אלפי טנאים חגיגיים, שילדי ישראל מוזמנים לעצב עם כל המשפחה.
הקמפיין החדש מעצים את מסורת הטנא בשבועות ומחבר בינה לבין חווית החג בבית הישראלי, תוך הנעה ליצירת טנא משפחתי להשבת המסורת.
הקמפיין מיועד לעלות לאוויר ב-27.5.

שוק מוצרי החלב בישראל 2010:

היקף שוק החלב בישראל עומד על כ- 7.3 מיליארד שקלים שנתי. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק כספי של כ 56.9% ב-2010. ברבעון ראשון 2011 נ"ש כספי תנובה 57.5%.

קטגוריות חג אופייניות (על פי נתוני סטורנקסט):

גבינות רכות וקוטג' –
היקף שוק הגבינות הלבנות והקוטג' ביחד ב- 2010 עומד על מעל 1.2 מיליארד ₪, 48.8 אלפי טונות. (מפוצל 2010: רכות = 580 מש"ח / 23981 טון , קוטג' = 645 מש"ח / 24801 טון ). חלקה של תנובה ב -2010 - 66.6% כספי, 65.9% כמותי. (מפוצל 2010 חלקה של תנובה ברכות 60.0% כספי, 59.6% כמותי, בקוטג' - 72.8% כספי, 71.4% כמותי)

שוק הגבינות המלוחות –
היקף שוק הגבינות המלוחות בישראל ב-2010 עמד על 460 מיליון ₪ ו-8,954 טון שנתי. חלקה של תנובה עם המותג פיראוס עמד ב2010 40.60% כספי, 38.8%% כמותי. התפלגות מכירות גבינות מלוחות 2010: 61% נ.ש. כספי נצרכות מהמדף ו- 39% במעדנייה.

גבינות צהובות ומיוחדות –
היקף שוק גבינות קשות מחלב בקר וחלב צאן ב-2009 עומד על 15,912.86 טון שהם כמיליארד ₪. נתח השוק הכספי של גבינות צהובות תנובה ב- 2010 נ"ש כספי 96.9% עם מותגי עמק, גלבוע וגוש חלב, הכמותי 94.5% גבינת עמק לייט הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה.
שמנות מתוקות –
היקף השוק: 185.3 מיליון ₪, 6,472 ליטר בשנה. תנובה מובילה את הקטגוריה הכוללת לצד מוצרי השמנת המתוקה גם קצפת צמחית פרווה, עם נתח שוק כספי ב 2010 81.4% וכמותי 82.1%.

היקף שוק החלב בישראל ב-2010 עמד על כ- 57.3 מיליארד שקלים שנתי. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ 56.9% ב-2010.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.