דניאלה רייבנבך. צילום: אסף לב
דניאלה רייבנבך. צילום: אסף לב
הודעה לעיתונות

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת זכה בפרס CLIO היוקרתי בניו-יורק עבור הקמפיין החברתי Woman to go

משרד יחסי הציבור, דניאלה רייבנבך תקשורת, בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, זכה אמש (17.5) בפרס הברונזה ' בתחרות clio היוקרתי, שנערך מידי שנה בניו-יורק. קמפיין יחסי הציבור נערך במסגרת קמפיין חברתי, פרובונו, של "המטה למאבק בסחר בנשים", עמותת עצו"מ, שנערך בדיזנגוף סנטר.

הקמפיין חברתי, ושובר המוסכמות שמטרתו הייתה להוציא את תופעת סחר הנשים ממחשכי המרתף אל קדמת הסצינה הישראלית-במרכז הקניות והבילוי- דיזנגוף סנטר.

במהלך פעילות יחסי הציבור והפעילות התקשורתית של Woman to go "" הוצגו לראווה שירותי מכירת נשים, באמצעות שחקניות. הנשים הוצגו בחלונות הראווה בחנות בדיזנגוף סנטר כשעל תגי מחיר.שטח החנות נתרם ע"י הנהלת דיזנגוף סנטר ללא תרומה.

לדברי דניאלה רייבנבך, מבעלי משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת: "המטרה המרכזית של הקמפיין הייתה קריאה לשר המשפטים – יעקב נאמן, לאמץ הצעת חוק ממשלתית שתקבע כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי". לדברי רייבנבך: הנהלת דיזנגוף סנטר, ברשות משפחת פילץ ומשפחת פלטו שרון, מקירות בחשיבות הנושא ורואים דיזנגוף סנטר את "ככר המרכזית" של תל-אביב וישראל , להעברת מסרים חברתיים.

הקמפיין זכה לסיקור תקשורתי רחב בכל אמצעי המדיה בישראל ואף בעולם, לרבות כתבה ב – CNN .
לדברי רייבנבך: חלק מהפעילות נעשה בעזרת אנה מאגין, דוברת המטה.

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת מתמחה בדוברות ויחסי ציבור של חברות מסחריות, רשתות קמעונאיות ומוצרי צריכה. המשרד מטפל בתקציבים מובילים במשק, בניהם: דיזנגוף סנטר, קבוצת קרסו יבואנית רנו, ניסאן , אינפיניטי, קבוצת סקאל, קבוצת טיב טעם, קבוצת קניוני ישראל (בריטיש), קבוצת רנואר, קבוצת ריטייל ישראל, לוריאל פריז, סאקס, קבוצת נירלט ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.