חברת "רוק" יוצאת בקמפיין שיווקי לסדרת הטיפוח החדשנית בעולם "סובליים אנרג'י"
מותג הטיפוח הדרמו –קוסמטי הבינלאומי RoC יוצא במהלך שיווקי לרגל השקת סדרת הטיפוח החדשנית Sublime Energy
היקף ההשקעה במהלך, נאמד בכ- 2 מיליון ₪
מותג "רוק" יוצא השבוע, בקמפיין לרגל השקת סדרת הטיפוח
Sublime energy, בטכנולוגיית החשמל הביולוגי- E pulse החדשנית בעולם, אשר זכתה בפרס החדשנות של מגזין "מארי קלייר" ובפרס "אדיסון" לחדשנות מדעית, לשנת 2011.
המהלך כולל: סרטון פרסום בטלוויזיה, מודעות פרסום במגזיני נשים בפריסה ארצית וקמפיין אינטרנט נרחב.
ההשקעה במהלך, נאמדת בכ- 2 מיליון שקל.
את סרטון הפרסום שיעלה השבוע, מובילה הדוגמנית הצרפתייה נאטשה שנאשל, שממחישה את פעולת החשמל הביולוגי, שתוך 3 שעות התוצאה נראית לעין.
האסטרטגיה הפרסומית, תתמקד בנושא הטיפוח הנשי, הפונה בעיקר לקהל נשים מתוחכם המחפש חדשנות בעולם הטיפוח, באמצעות מעטפת מיתוגית הכוללת: קמפיין פרסום בערוץ 9 הרוסי, מודעות בעיתונות, פעילויות קונספט ממוקדות בנקודות המכירה, חלוקת דוגמיות ועוד.
סימונה אפלבאום מחברת "רוק" : "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה לחזק ולבדל את מותג ROC , ליצור חשיפה מרבית למוצר הטיפוח Sublime energy ונאמנות למותג".
לרגל ההשקה, יוצאת חברת "רוק" במבצע במהלך חודש יוני: כל הרוכש מעל 499 ₪ ממוצרי "רוק" יקבל תיק נסיעות מהודר במתנה.