מפרסם: מירב היח"צ
תאריך: 27/06/2011 09:22
נושא: פרסום ושיווק, צרכנות
המבורגר בצניחה חופשית
המבורגר בצניחה חופשית
לוגו פרסום דביר אלמוג
לוגו פרסום דביר אלמוג
לוגו רשת BBB
לוגו רשת BBB
הודעה לעיתונות

קמפיין פרסום חדש לרשת BBB, מבית היוצר של פרסום "אלמוג דביר" קורא ללקוחות הרשת ליצור בעצמם את תשדיר הפרסומת שיעלה לאקרנים

משרד הפרסום "אלמוג דביר " משיק בימים אלו קמפיין וידאו אינטראקטיבי חדש כמסגרת מסע הפרסום לרשת ההמבורגרים הגדולה בישראל Burgus Bburger Bar

כחלק מהקמפיין מזמינה הרשת את לקוחותיה לצלם את מגוון האפשרויות הכי משעשעות/הזויות/ מאתגרות /יוצאות דופן שאפשר לעשות עם ההמבורגרים ...או בעזרתם ואז להעלותם למתחם הפייסבוק של הרשת.
הסרטונים יתמודדו על אהדת הגולשים וחמשת הסרטונים הפופולאריים ביותר יעלו כסרטוני הפרסומת בטלוויזיה ובמדיות האינטרנטיות.
היקף מסע הפרסום, רק בחלקו האינטראקטיבי, הנו בהיקף של 750,000 ₪ .

"זהו קמפיין חדש מבחינת תפיסת מקום הלקוח הסופי וחלקו בקידום המוצר" אומר דביר אלמוג, בעלי משרד הפרסום "בקמפיין זה הלקוחות הם הפרזנטור ויתרה מכך, עולם הרשתות החברתיות הופך מפלטפורמה משתפת למעין משרד פרסום הפתוח לכולם.
כל היצירתיות, הרעיונות הייחודיים, זווית המבט של הצרכן הסופי ולא של אנשי מקצוע כמונו- כאן ניתנת להם במה וחשיפה כלל ארצית וזאת דרך חיבורם לערכי הרשת ולמוצר עצמו - ההמבורגר.
התעוזה והחדשנות שהם ממאפייני הרשת ומסימני הייחוד שלנו כמשרד פרסום- כל אלו באים לידי ביטוי ובקמפיין זה על חדשנותו ועל העזה של בעלי הרשת שהלכו איתנו ועם הרעיון עד הסוף"

הסרטון שיזכה להכי הרבה תגובות יזכה את יוצרו, מלבד חשיפתו במדיות התקשורתיות השונות, גם בפרס מפתה בדמות רכב הונדה מדגם crz ועשרת הסרטונים הנוספים יזכו בעשרה קטנועים.

מנהל קריאטיב אלמוג דביר. ארט: אריאלה זקס, סופרוויזר: ליז איינס.
ניהול מתחם פייסבוק: אקליפטוס מדיה חברתית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב היח"צ.