רשת רנואר יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם המגה ריאלטי של הקיץ- הדור הבא 24/7
במסגרת השת"פ , בגדים של המותג יסופקו לדיירי הבית במהלך העונה, כמו כן תיערך משימת הלבשה מהקולקציה החדשה של רנואר
רשת רנואר חתמה בימים אלה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם המגה הריאליטי של הקיץ- "הדור הבא 24/7" שעלתה אתמול בפריים טיים בערוץ 10. במסגרת השת"פ תעניק רנואר חסות ראשית כמלבישה הרשמית של הריאליטי של הקיץ.
הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין שני הצדדים יאפשר לרשת רנואר להעניק למשתתפים בתוכנית בגדים של המותג לשימושם במהלך העונה בנוסף לבגדים אותם הם הביאו מהבית, כמו כן בתחילת העונה תיערך משימת הלבשה בה הרווקות יקבלו בובה בדמות הרווק אותה הן יצטרכו להלביש, כל אחת על פי טעמה , מהקולקציה החדשה של רנואר.
.
לדברי מישל תמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנואר: "שיתוף הפעולה עם ערוץ 10 מהווה במה מצויינת של תוכן שיווקי עבור רנואר לחשוף בפני קהל המטרה את קולקציית הקיץ של המותג עם דגש מיוחד על אופנת הגברים בעונה החמה".
הדור הבא 24/7 הינו פורמט מקורי שפותח בחברת ההפקה "אבוט רייף המאירי" ע"י יעלי אבנרי.
התוכנית תשודר בימים א' וה' בערוץ 10 ובשידור 24/7 באתר וואלה.
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי . הקבוצה מפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר גברים. כמו כן, מפעילה הקבוצה את רשת TWENTYFOURSEVEN.