קמפיין גולדסטאר  תמונה מקאן
קמפיין גולדסטאר תמונה מקאן
הודעה לעיתונות

טמפו עולה בקמפיין חדש לקראת פסטיבל גולדסטארבהשקעה של מעל מיליון ₪

לקראת פסטיבל גולדסטאר, טמפו, יצרנית הבירות הגדולה בישראל, משקיעה מעל מליון ₪ בקמפיין פרסומי נרחב המתמקד בפסטיבל המתקיים בחיפה, באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו, וכן שלטי חוצות ומודעות עיתונות.
סרטון הפרסומת מציג שני גברים בבר שותים גולדסטאר כשלצידם בת זוגו של אחד מהם. בת הזוג מפריעה לשיחת הגברים ומציינת שביקשה שליש גולדסטאר. בן זוגה לוקח את כוס החצי גולדסטאר שלה, שותה חלק מהמשקה ומחזיר לה את הכוס במבט המעיד על כך שעכשיו יש לה שליש גולדסטאר. הסרטון מסתיים במשפט "בואו לפסטיבל גולדסטאר עיר הבירה בחיפה, יהיה חצי, יהיה גם שליש וים של הופעות".

הפסטיבל בחיפה מאורגן בשילוב של חברת טמפו עם עיריית חיפה. יופיעו בו אומנים מובילים כגון הדג נחש, רמי פורטיס, הג'ירפות, עברי לידר, להקת בראוניס, הדור האחרון, אלישע בנאי ו-40 השודדים, אייל אבן צור, נערות ריינס ונעם רותם. לצד ההופעות המוזיקליות ומתחמי המוזיקה ייהנו באי הפסטיבל ממתחמי בירות אווירתיים ושדרת בירות מיוחדות הכוללת את ניוקאסל, סמואל אדמס, גולדסטאר בלאק רוסט, שדרת אוכל ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.