מפרסם: HOT בידור ישראלי
תאריך: 02/08/2011 11:47
נושא: מדיה ותקשורת
TLV צילום אוהד רומנו
TLV צילום אוהד רומנו
הודעה לעיתונות

מעל חצי מיליון הזמנות ל"TLV – עושים את תל אביב" בשבועיים בלבד

שבועיים בלבד לאחר השקתה, למעלה מחצי מיליון הזמנות ב-HOT VOD לעונה החדשה של דרמת הריאליטי המדוברת !
יחד עם 40 אלף מעריצים בפייסבוק, הפכה העונה החדשה של "TLV" ללהיט של הקיץ!

העונה החדשה של "TLV – עושים את תל אביב" ממשיכה את הצלחתה של עונת הבכורה, עם למעלה מ-500,000 הזמנות ב-HOT VOD, שבועיים בלבד מיום עלייתה לאוויר. העונה החדשה משודרת במקביל ב-HOT בידור ישראלי ובערוץ 10, כש-HOT בידור ישראלי מוביל את השידור מדי שבוע עם שלושה פרקים חדשים, ובערוץ 10 משודר פרק שבועי אחד.

במקביל, ההצלחה בולטת גם ברשת החברתית, שם 40 אלף איש כבר נמנים עם מעריצי העמוד הרשמי של "TLV – עושים את תל אביב", ועד ל-2,500 מעריצים מתעדכנים בעמודים של כוכבי הסדרה, שעד לפני שבועות ספורים היו אנונימיים לחלוטין.

"TLV – עושים את תל אביב", בהפקת "אבוט רייף המאירי", הינה דרמת ריאליטי המלווה ארבעה צעירים ממקומות שונים בארץ, שלא מכירים אחד את השני, ומקבלים את ההזדמנות שרבים חולמים עליה- להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת בתל אביב. הארבעה עוברים להתגורר יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר, במטרה להתברג באחד ממקומות העבודה הנחשקים ביותר בביצת התקשורת והמדיה. הסדרה עוקבת אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב התעשייה התחרותית, והחיים המשותפים בעיר הגדולה.

עונת הבכורה של "TLV – עושים את תל אביב", ששודרה בקיץ שעבר, עוררה עניין תקשורתי וציבורי רב, זכתה לנתון גבוה של 3 מיליון הזמנות ב-HOT VOD, ומיצבה את HOT בידור ישראלי בראש טבלת הערוצים הבלעדיים ב-HOT, בזמן שידורה. זכויות השידור של הפורמט, שפותח בחברת "אבוט רייף המאירי", בשיתוף יעלי אבנרי ושחר ברלוביץ', וערוץ HOT בידור ישראלי, נמכרו לשש מדינות באירופה- גרמניה, ספרד, פורטוגל, הולנד, פולין וצרפת.

בעונה השנייה של "TLV – עושים את תל אביב" משתתפים:
מור סילבר- ברמנית וסטודנטית לתקשורת, בת 25 מהרצלייה, שמשתוקקת להשתלב בעולם התקשורת, ומתקבלת לעבודה בהפקת תוכנית הריאליטי "היפה והחנון 3".
מריל בוזגלו- עובדת בחנות נעליים, בת 21 מהקריות, שמגיעה לעבוד כתקציבאית בחברה הגדולה לקידום מכירות והפקת אירועים- "פרומרקט".
הילה קרוגמן- ילדת שמנת בת 22 מחיפה, שהתמודדה בתחרות מלכת היופי, ומתמחה במשרד הפרסום המוביל "באומן בר ריבנאי".
עומר בר- אלוף הארץ בגלישת גלים, בן 21 משדי חמד, צולל אל המים העמוקים של עיתונות האינטרנט, כשמשתלב באתר החדשותי "Ynet".

לצד מקומות עבודה אלו, ישתלבו גופי התקשורת והמדיה- אתר האינטרנט "נענע 10", המגזינים "בלייזר" ו"GO Style", תוכניות הטלוויזיה "חדשות הבידור" ו"המצעד 7.0", הפקת קדם האירוויזיון, וחברת ההפקות "חברים הפקות" (יובל המבולבל, רינת גבאי ומשה דץ). לצדם יככבו שלל בכירים וסלבריטאים מעולם השואו-ביזנס (כגון מאיה בוסקילה, קובי פרץ ואחרים), בהם פוגשים הגיבורים במהלך עבודתם היומיומית.

רינת קליין, מנכ"לית HOT בידור ישראלי: "אנו שמחים שהעונה השנייה של "TLV – עושים את תל אביב" מצליחה לשחזר ואף להתעלות מעל הישגי העונה הראשונה. אנחנו מייחסים חלק נכבד להצלחה הגדולה למשתתפים הנפלאים של העונה החדשה, וכמו כן לעבודה הרבה שאנחנו משקיעים בזירת הפייסבוק והניו-מדיה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT בידור ישראלי.