שירות תיקונים וטיפולים במחיר מוזל ללקוחות ותיקים של "ניסאן"
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי רחב בהיקף של כ 300 אלף ₪
חברת "קרסו מוטורס" יוצאת במהלך שיווקי , במסגרתו יוצעו לבעלי רכבים בעלי שנתון ישן (שנתון 2007 ומטה) , טיפולים במחירים קבועים ומוזלים לרכב בעלות מופחתת בכ - 25%-30% ממחירם המקורי. מטרת המהלך הינה מתן האפשרות לבעלי רכב ישן ליהנות מעלות טיפול נמוכה יותר, בסטנדרטים ובמקצועיות של יצרן הרכב וכך לשמור לאורך זמן על ערכו ואמינותו של רכבם. לשם כך פעלה קרסו מוטורס מול היצרנים כדי להוזיל משמעותית את מחירי החלפים, צמצמה את מרווחי הרווח שלה עצמה וגייסה את מרכזי השירות לצמצם את עלויות העבודה.
בשלב ראשון יושק המהלך לבעלי ניסאן אלמרה בלבד ובהמשך צפוי להכיל דגמי רכב נוספים של רנו וניסאן.
לדברי תומר ירושלמי, מנהל שיווק תחום השירות בקרסו : " לקוחות רבים המחזיקים רכב ישן מחפשים אלטרנטיבת טיפול ותחזוקה מוזלת . מבדיקות שבצענו עולה כי כ- 45% מאוכלוסיית בעלי הרכבים מעל גיל 6 לא מטפלים כיום במרכזי השירות של היבואן אנו סבורים כי הדבר נובע מתוך הנחה שגויה כי עלויות הטיפול צפויות להיות גבוהות ביחס לאלטרנטיבות בשוק, בפועל אנחנו מעט יקרים יותר, אבל הפערים במחיר לא משמעותיים אם בוחנים את איכות התיקון, המקצועיות ואיכות חלקי החילוף המקוריים המותקנים ברכב אצלנו. בסופו של דבר, הטיפול במרכזי שירות של היבואן משתלם בהרבה, אנו נתקלים מדי יום בלא מעט בעלי רכב שבצעו תיקונים זולים בחוץ ונכוו מנזקים של עשרות אלפי שקלים מאוחר יותר עקב טיפול לקוי, חלקים לא איכותיים וכו.....
עוד מסר ירושלמי: " אנו מאמינים כי המהלך יעודד לקוחות ותיקים לשוב ולטפל ברכבם במרכזי השירות שלנו הפזורים ברחבי הארץ וליהנות מהוזלה משמעותית של עלות הטיפול תוך שמירה על יתרון של מקצועיות , ידע, חלקי חילוף מקוריים ורמת שירות גבוהה
בשלב הראשון , תושק הפעילות ללקוחות ניסאן אלמרה , ובשלב השני, תורחב הפעילות וטיפולים בעלויות מוזלות יוצעו גם לדגמי רנו המובילים ביניהם : מגאן 1 , מגאן 2 , קליאו B ועוד .
במסגרת המהלך יוצעו חבילות הטיפול הבאות לבעלי ניסאן אלמרה: טיפול בסיס בעלות של 330 שח , טיפול תקופתי בעלות של 650 שח, טיפול מקיף בעלות של 1,450 שח .
המהלך ילווה בקמפיין נרחב באמצעות משרד פרסום הפרסום ענבר מרחב שקד ומשרד האינטראקטיב אין-בוקס מדיה ואינטראקטיב . שיכלול: קמפיין אינטרנטי, מודעות בעיתונות יומית וארצית ובמגזינים . הקמפיין יעלה במהלך חודש אוגוסט .