מפרסם: הלל רונן – יחסי ציבור
תאריך: 22/08/2011 13:05
נושא: תיירות
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות
הודעה לעיתונות

פינגווין הרחיבה את סל המוצרים לארה"ב, דרום אמריקה והמזרח הרחוק

פינגווין שירותי תיירות הצטרפה כחברה לארגון
חברות התעופה הבינלאומי IATA

חברת פינגווין שירותי תיירות הרחיבה את פעילותה לקראת החגים והחורף והצטרפה לארגון חברות התעופה הבינלאומי IATA. החברה הרחיבה את סל המוצרים וצירפה יעדי תיירות וחבילות חדשות לחופשה בארה"ב, דרום אמריקה והמזרח הרחוק.

ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות: "ההצטרפות של פינגווין לארגון חברות התעופה הבינלאומי IATA מחזקת את תנופת הצמיחה שלנו ליעדים רחוקים כמו ארה'ב, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. במקביל נמשיך לפעול ולחזק את סל המוצרים שלנו ואת יעדי התיירות הקרובים שמהווים עוגן".

חברת פינגווין שירותי תיירות החלה את דרכה בשנת 2006, ופועלת כחברה עצמאית בתחום סיטונאות תיירות , חורף וקיץ כאחד. החברה מספקת את מוצריה לכלל משרדי הנסיעות בארץ וישירות ללקוחות החברה, דרך מרכז הזמנות טלפוני והזמנות און ליין במערכת ההזמנות המתקדמת באתר האינטרנט של החברהwww.pingwin.co.il .

אוחנה מוסיף: " הישענות על תחום הסקי בלבד, בו אנחנו מהווים גורם מאוד מרכזי בשלושה יעדים כאוסטריה, אנדורה ובולגריה, כבר לא מספיקה בשוק התיירות התחרותי בישראל. כחברה צעירה אנו מוסיפים מידי שנה מגוון יעדים ומוצרים ייחודיים ובלעדיים. נמשיך ליזום, לחפש ולמצוא יעדים חדשים לתייר הישראלי תחת המשוואה שמובילה את החברה מיום הקמתה, התמורה לעלות. כחלק ממערך היזמות של החברה גייסנו לאחרונה מדריכת טיולים מקצועית שכל תפקידה להתרכז ביזמות ולהעלות לאתר האינטרנט של החברה יעדים חדשים בשילוב טיפים, כמו שרק מדריכים מקצועיים מהשטח יכולים לתת".

לצד הפעילות עבור המגזר הפרטי פועלת בפינגווין מחלקת קבוצות המטפלת בארגונים, חברות וועדים עומדת לרשות לקוחות החברה במתן ייעוץ , הגשת הצעות מחיר וליווי הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

את סל המוצרים משלימה המחלקה העסקית המעניקה שירות לחברות מסחריות ואנשי עסקים. כל חברה/לקוח מטופל ע"י סוכן/ת אישי ברמת יעילות ומקצועיות יוצאת דופן ומענה מקצועי הולם 24 שעות ביממה.
www.pingwin.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הלל רונן – יחסי ציבור.