השקת קניון עזריאלי קרית אתא
שבוע לאחר פתיחת קניון עכו, קבוצת עזריאלי פותחת קניון נוסף בצפון- הפעם בקרית אתא
שטחו הכולל של הקניון- 9,000 מ"ר; כ- 85 חנויות ודוכנים; בקניון המותגים המובילים בישראל: קסטרו, פוקס ו- H&O
שלמה שרף, מנכ"ל הקבוצה: "קבוצת עזריאלי משלימה היום את הפריסה לצפון, בתנופה של יזמות והשקעה בתחום הנדל"ן המניב; בכוונתנו להמשיך לזהות ולממש הזדמנויות בתחום זה לטובת הבטחת צמיחת קבוצת הקניונים גם בשנים הבאות;
קבוצת עזריאלי חנכה היום את הקניון ה-13 של הקבוצה בקרית אתא, בהשקעה של כ- 110 מיליון שקלים. שטחו של הקניון הוא 9,000 מ"ר ובו כ- 80 חנויות ודוכנים. טווח דמי השכירות למ"ר נע בין 120-200 ש"ח. בקבוצה מעריכים כי את הקניון יפקדו מדי יום כ- 10,000 מבקרים.
כמו בכל קניוני הקבוצה גם כאן, הקפידה הקבוצה להביא את המותגים מובילים בישראל, ביניהם: מותגי האופנה פוקס, קסטרו, היינס, נאוטיקה, קרייזי ליין, ספרינג, H&O; כמו גם צומת ספרים, אופיס דיפו, באג וניו פארם. במתחם המזון- מקדונלד'ס, קפה גרג ומאפה נאמן.
במקביל החלה הקבוצה בבניית מרכז נוסף סמוך לקניון, הכולל קומת מסחר ושתי קומות משרדים בשטח כולל של כ- 4,000 מ"ר, בהשקעה נוספת המוערכת בכ- 50 מיליון שקלים. מרכז זה צפוי להיפתח ברבעון הראשון של שנת 2013.
קניון עזריאלי קרית אתא תוכנן על ידי האדריכל והיזם דוד עזריאלי ומשרד האדריכלים צמיר, כאשר הקו המנחה בתכנון הינו יצירת מרכז המגלם את תמצית האורבניזם המודרני, מערכת שלמה של תרבות, מסחר וכלכלה.
בדומה לקניון עזריאלי עכו, גם כאן, בולט הסמל הארכיטקטוני החדש אותו יזם ותכנן דוד עזריאלי. מדובר בכדור זכוכית ענק הבולט בחזית המבנה, בקוטר של כ- 20 מטר ומהווה נקודת ציון מרשימה למבקרים בקניון ולמסתכלים מבחוץ. הכדור מורכב ממעויינים שהולכים וקטנים כלפי הקודקוד במעיין סיבוב. בקומה השנייה של מבנה הכדור יהיו מסעדות ומהן אפשר יהיה גם לצפות על כניסת הקניון.
סמל הכדור ילווה מעתה את כל הקניונים שתקים הקבוצה בשנים הקרובות, ביניהם: קניון רמלה וראשונים בראשל"צ.
לקבוצת עזריאלי 13 קניונים: קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי, קניון חולון, קניון הוד השרון, קניון מודיעין, קניון גבעתיים, קניון חיפה, קניון עכו, קניון קרית אתא, הרצליה OUTLET, אור יהודה OUTLET.
ו- 3 קניונים נוספים בהקמה: קניון רמלה, ראשונים, וקניון עיר ימים בנתניה (לכשתושלם העסקה הקבוצה תחזיק מחצית מבעלותו); במקביל מתוכננת הרחבה לקומה שנייה בקניון איילון.
השטח הכולל של 13 הקניונים הקיימים הוא כ-250 אלף מ"ר, ובו כ- 2,000 חנויות. מדי יום פוקדים את קניוני קבוצת עזריאלי כ- 200,000 מבקרים.
פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "פתיחת הקניון היום מקרבת אל הצרכן הצפוני את המותגים המובילים, ופותחת בפניו מקום בילוי חדשני בסטנדרטים הגבוהים של קבוצת עזריאלי. תמהיל החנויות בקניון הותאם, כמו בכל קניון של הקבוצה, לאזור וניתן למצוא בקניון גם מותגים מקומיים, שחיפשו לעבור מן העיר אל הקניון. מעבר לבשורה הצרכנית, נעניק לתושבי האזור מכלול פעילויות לשירות הקהילה והמשפחה".