מירן מלכה מנכ"ל רשת הרמוניה: צפי המכירות לתקופת החגים עומד על כ- 18 מיליון ₪" גידול של כ- 40% לעומת ראש השנה
רשת הרמוניה לבית, המתמחה בכלי בית, חפצי נוי, טקסטיל וריהוט משלים לבית משיקה לקראת החגים, עולם שלם של פריטים חגיגיים וייחודיים, במחירים אטרקטיביים במיוחד, המתאימים לכל כיס.
הקולקציות החדשות כוללות מוצרים פופולאריים של כלי בית, כלי מטבח, חפצי נוי, מתנות וריהוט משלים. כמו כן תציעה רשת הרמוניה לבית מוצרי דקורציות לחג ומוצרים לסידור השולחן: נרות ופמוטים בצורת תפוח/ רימון, קערות בצורת תפוח/ רימון, דבשיות של תפוחים ורימונים, כלי הגשה, מפות, מפיות ועוד.
מירן מלכה מנכ"ל רשת הרמוניה לבית מוסר כי: צפי המכירות לתקופת החגים עומד על
כ- 18 מיליון ₪", גידול של כ- 40% לעומת ראש השנה אשתקד, וזאת מאחר, והחגים השנה זזו 20 יום קדימה לעומת שנה שעברה, שהחלו ב- תחילת חודש 8.9 . עוד מסר מלכה כי הצבעים המובילים בשולחן החג הם: זהב, שחור, אדום, כסף ולבן.
מחיר המתנה הממוצעת בחג הזה עומדת על כ-200 ₪.
רשת הרמוניה לבית, המייבאת בלעדית בארץ מספר מותגים של חברות המתמחות במוצרי עיצוב, כלי בית, ריהוט משלים וחפצי נוי, מהלך אשר מאפשר להרמוניה להיות הרשת הזולה ביותר בתחומה.
הישראלים נוטים לערוך את קניות החג "ברגע האחרון" ומורגשת תנועת לקוחות רבה מאוד בשבוע האחרון שלקראת החג בכ- 400% לעומת הימים שלפני.
עוד ציין מלכה כי, החברה תייבא לתקופת החגים כ – 150 מכולות של מוצרים בלעדיים. סך הייבוא של רשת הרמוניה לבית בתקופת החג הינו כ- 20 מיליון ₪.
על-פי נתוני רשת הרמוניה לבית: המכירות השנתיות בענף כלי הבית והמתנות הינו כ- 1.2 מילארד ₪, ובתקופת החגים רשתות הכלים והמתנות לבית מגלגלות כ- 400 מיליון ₪.