השחקן נירו לוי נבחר כגבר המותג זיפו הישראלי
בושם הגברים הבינלאומי "ZIPPO" בחר בשחקן נירו לוי כגבר זיפו הישראלי
לרגל השקת הבושם הבינלאומי "ZIPPO" מבית MAVIVE האיטלקי, בהשראת המצית הראשונה שנוצרה בשנת 1930, תכתיר חברת דנשר, היבואנית והמשווקת הבלעדית של "ZIPPO" בישראל, בשיתוף חברת MAVIVE הבינלאומית, את גבר ה- "ZIPPO" הישראלי.
חברת דנשר בחרה בשחקן נירו לוי לגבר "ZIPPO" הישראלי. בעקבות הכתרתו, יככב לוי בסדרת צילומים.
לדברי ורג'יני בושושה, מנהלת שיווק קוסמטיקה בדנשר: " המצית המפורסמת "ZIPPO" , המהווה את ההשראה לבושם , הינה במשך שנים רבות אייקון אופנתי ופריט אספנות, הבושם "ZIPPO" משקף את העיצוב האייקוני של Zippo עם טוויסט מודרני והינו מייצג של גבריות מתוחכמת ואלגנטית. זהו קונספט יוקרתי חדש של ניחוח עוצמתי המעצים את הגבריות ומותיר אחריו שובל בלתי נשכח".
לדבריה: "השחקן נירו לוי נבחר לגבר "ZIPPO" הישראלי כיון שהוא מייצג את ערכי המותג: גבר נחשק , המסמל איזון בין הגבר האנרגטי לזה חובב העיצוב והאקססוריז , הוא מייצג דור חדש של גברים מרשימים, המייחסים חשיבות רבה לעדכניות ואופנתיות . "
עוד הוסיפה בושושה ואמרה: "הקמפיין העולמי של בושם "ZIPPO" עולה בימים אלו ברחבי העולם תחת הכותרת light your passion" : " ומדגיש את הרגש והתשוקה , נירו לוי מייצג ערכים אלו נאמנה."
הבושם "ZIPPO" הוא גם תכשיט ופריט חובה לכל גבר! משתמשי הבושם יוכלו ליהנות מבקבוק בגודל 50 מ"ל, כשיחד איתו מצורף בקבוק מילוי קל ונוח לשימוש של 50 מ"ל נוספים. הרעיון העומד בבסיס זה הוא לתת לגבר את אותה התחושה כפי שהוא נוהג למלא את גז מצית הזיפו שלו.
ניחוח הבושם מתפתל בניחוח חושני, בושם עצי מתובל, פירותי וארומטי.
תו עליון- אשכולית, תפוח, עלי סיגליות.
תו לב- ארז, וניל, וטיבר, פט'צולי.
תו בסיס- זרעי טונקה, פלפל שחור, גרניום.
מחיר ZIPPO לגבר: א.ד.ט 50 מ"ל - 395 ₪ , א.ד.ט 100 מ"ל 550 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשת המשביר לצרכן
דנשר , בבעלות משפחת ברק, פועלת כבר מזה 40 שנה והינה חברת שיווק והפצה מהמובילות בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מותגים בתחומים שונים: מוצרי תינוקות, טואלטיקה, מזון, קוסמטיקה וניקיון.