מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 03/11/2011 22:29
נושא: אופנה
מחיר 289.9 שח צילום עידו איזק
מחיר 289.9 שח צילום עידו איזק
J&J
J&J
אבי מלכה צילום אסף לב
אבי מלכה צילום אסף לב
הודעה לעיתונות

רשת ml משיקה מותג חדש של ג'ינסים המוריד במידה ומחטב את הגוף - J&J

הבשורה: ג'ינס המחטב את הגוף ומוריד מידה אחת לפחות

רשת ml משיקה בימים אלה בישראל מותג ג'ינסים חדש תחת השם: J&J, שילווה בסלוגן: "מידה אחת פחות, יותר מחמאות".

המותג החדש מיועד לנשים ממידה 40 פלוס, ומהווה כמותג הראשון והיחיד בישראל שמבטיח להוריד מידה אחת ולחטב את הגוף.

המותג החדש הינו מוצר פיתוח טכנולוגי של מעבדות החברה והוא עשוי מתרכובת חוטי פוליאסטר משולב בכותנה ולייקרה, בטכניקת אריגה חדשנית היוצרת אלסטיות שמקבילה לחיטוב שמקבלים בשימוש במחטבים מקצועיים.

הסוד של הג'ינס: הוא בד הסטרץ' המצוי בחלק הקדמי של המכנסיים, המשטיח את הבטן ומעצב את הישבן. הג'ינסים מעניקים תחושת נוחות, גמישות, אופנתיות וחיטוב בו זמנית.

הגזרות של הג'ינסים גבוהות ו"מחזיקות" את הגוף. הבדים עברו כביסות ליצירת ריכוך נכון של הבד ותוספת סיליקון, המעניקה לבד מגע רך ונעים על הגוף. כמו כן, במהלך התפירה מקפידים על תיפורים כפולים, הנותנים חוזק ועמידות לתפר וליציבה על הגוף. בנוסף לג'ינסים, המותג J&J מציע גם מכנסיים מחטבים: ג'רזי, מילאנו וכותנה לייקרה.

המותג החדש כולל ליין רחב של דוגמאות וחתכים גיאומטריים, רוכסנים גלויים, ג'ינס רגל מתרחב, סקיני וג'ינסים כתחליפי טייטס. בין הדגמים ניתן למצוא גזרות קלאסיות, גזרת מכנס סיגר, מכנס מתרחב, מכנס במראה הטייטס ועוד.

לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ml: "כחברת אופנה מובילה, שחרטה על דגלה להביא את הבשורות בענף האופנה, לעדכן מגמות בינלאומיות ולהעמיק את חווית הקנייה של הצרכן הישראלי, אנו שמחים להשיק לראשונה בארץ מותג ג'ינסים מחטב, שיגרום לכל אישה להיראות ולהרגיש טוב. המכנסיים יושבים היטב על הגוף, כך שכל אישה נראת במידה אחת פחות, ויחד עם זאת, מאפשרים תנועה קלילה".

טווח המידות: 40 עד 50

טווחי מחירים:
מכנסי ג'ינס: 229.9-289.9 ₪
מכנסי ג'רזי: 159.9 ₪
טייטס: 149.9 ₪
מכנסי מילאנו: 149.9-159.9 ₪
מכנסי ולנטינו: 229.9 ₪

קבוצת ריטייל ישראל נמצאת בבעלותו של איש העסקים אבי מלכה. הקבוצה מפעילה 3 רשתות אופנה בישראל: רשת ml, המונה כיום 97 סניפים ברחבי הארץ, רשת ג'אמפ שנרכשה ע"י קבוצת המשביר לצרכן ומונה 50 סניפים, וכן מפעילה את רשת האופנה לצעירות מאמ'ז, המונה 8 סניפים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.