מפרסם: ענני תקשורת
תאריך: 29/11/2011 09:55
נושא: מדיה ותקשורת
Dvir bar. Photo by Noam wind
Dvir bar. Photo by Noam wind
הודעה לעיתונות

דביר בר, דובר ומנהל יחסי הציבור של ענני תקשורת, פורש מתפקידו לאחר 7 שנים

דביר בר, דובר ומנהל יחסי הציבור של חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת פורש מתפקידו בתום שבע שנים. בר הודיע הבוקר על רצונו לפרוש בתחילת 2012.

בר (34), בעברו עיתונאי ב"מעריב", החל את עבודתו בענני תקשורת בסוף 2004 ומאז ניהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של החברה וליווה את הקמתם התקשורתית של ערוצים רבים ובהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ הבריאות, ערוץ MTV ישראל, ערוץ אגו טוטאל, ערוץ קומדי סנטרל ישראל במקביל לניהול יחסי הציבור של ערוץ החיים הטובים, ניקלודיאון, ערוץ אגו ועוד. ובימים אלו מלווה את עלייתם של שני ערוצים חדשים: msnbc שמיוצג על ידי ענני תקשורת ויעלה ב-HOT ב-30 בנובמבר ואת הערוץ הערבי שיעלה לאוויר במהלך 2012".

במקביל, כותב בר טור בנושא פייסבוק במוסף "פירמה" של "גלובס" ועתיד גם לערוך מגזין לייף סטייל חדש לגייז שיראה אור במרץ 2012.

בחברה סוכם כי בר ישאר בתפקידו עד למציאת מחליף.
בר: "ענני תקשורת היא בית הספר הטוב ביותר בישראל לטלויזיה בזכות אנשי הטלוויזיה הטובים ביותר בארץ שעובדים כאן ובראשם אודי מירון ושרון למברגר. אני מבקש להודות להם על תקופה מרתקת ופונה לאתגרים חדשים".

שרון למברגר, מנהל ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת: "אני מאחל לדביר הצלחה בהמשך דרכו הרב תחומית. במשך שבע השנים האחרונות ביצע דביר עבודה מקצועית ביותר והצעיד קדימה את ערוצי ענני ומותגיה בארץ ובעולם"
אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת: "דביר עשה עבודה מבורכת במשך 7 השנים האחרונות ותרם רבות להתפתחותה של ענני תקשורת לחברת תוכן מובילה. "המנוע היצירתי" בוער בקרבו ואני מאחל לו בהצלחה בכל דרך שיבחר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ענני תקשורת.