רשת הפופים "מילגה" מרחיבה את פעילותה ומשיקה סדרת מוצרים לתינוקות ולהורים
רשת הפופים "מילגה" מרחיבה את פעילותה: משיקה סדרת מוצרים לתינוקות ולהורים וכן את מוצר הדגל יוגי-פוף בטכנולוגיה מתקדמת
רשת "מילגה", המתמחה בעיצוב וייצור פופים ופריטי עיצוב לבית, מרחיבה את פעילותה ומשיקה סדרות חדשות המבוססות על יתרונותיו של הפוף במוצרים בעלי ייעוד לקהל ולמטרות שונות.
ברשת "מילגה", שמים דגש על עיצוב דינאמי של מוצרים תוך שימוש בחומרים ייחודים המותאמים ומיוצרים לרשת בלבד.
בין החידושים שהרשת מציגה:
*מוצר הדגל, יוגי-פוף מושק מחדש הודות לטכנולוגיה מתקדמת הבאה לידי ביטוי ביחס שבין המילוי להרכב הבד הגמיש והנמתח , בעל יכולות בלתי-מוגבלות לשימוש רב-גוני. כך, היוגי-פוף במתכונתו החדשה מתאים לנשים בהריון הזקוקות לתמיכה בבטן, לתינוקות הנחים במרכזו ומוגנים כבבטן אמם, לילדים ובני נוער שנזרקים עליו ואף למבוגרים הזקוקים למנוחה והרגעת הגוף והנפש.
מחיר לצרכן: 540 ש'.
* סדרת מילגה בייבי- סדרת מוצרים "חכמה" שהתפתחה עם הרחבת הקן המשפחתי של בעלי הרשת, המיועדת לאם ולתינוק המשפרת את יכולת הטיפול בתינוקות דוגמת: מזרני פעילות, כריות ציפה לאמבט, כריות תמיכה לאמבט, כריות תמיכה לצוואר, כרית-נחש לפעילות וגירוי עצבי ועוד.
מחירים: החל מ- 50 ש' (חמבוק) ועד 250 ש' (מזרן פעילות).
רשת "מילגה", נוסדה בשנת 1995 והיא בעלת תשעה סניפים ברחבי הארץ והמפעל שלה ממוקם במרכז המסחרי בגן שמואל.