K24 . רשום כפטנט
K24 . רשום כפטנט
בעלי החברה בישראל .דוד ג'יוואגו
בעלי החברה בישראל .דוד ג'יוואגו
הודעה לעיתונות

חברת הבישום והטיפוח "ג'יוואגו" כובשת את השוק הישראלי

אחרי שחברת "גיוואגו" כבשה בסערה את השוק האמריקאי,דוד ג'יוואגו,בעליה של החברה בישראל היה משוכנע שגם בארצנו הקטנטונת המותג היוקרתי יכול להצליח בגדול וכיום ניתן לראות שהאמונה של ג'יוואגו השתלמה ואנו עדים להצלחתה של חברת הבישום והטיפוח המשגשגת שמוצריה נמכרים ומבוקשים מאוד ברשתות המובילות בישראל .

ג'יוואגו היא חברה למוצרי טיפוח ויופי שהוקמה בשנת 1994 ,חרף צעירותה הצליחה להשיק קבוצת בשמים בניחוחות ייחודיים, שחוזרים למקורות החושניים של תעשיית הבשמים הקלאסית.
אילנה ג'יוואגו, מייסדת החברה,יוצרת בשמים מקורית, מבטאת באמצעות הבשמים מסר רוחני של אהבה, רומנטיקה, פנטסיה ותשוקה. סדרת הבשמים "24K" המשלבת טכנולוגיה של שימוש בזהב טהור (24 קראט) כאחד ממרכיבי הבושם ומוצרי הטיפוח הוכרה כפטנט בשנת 1997.
עם הופעתה של סדרת 24K היתה ג'יוואגו לחלוצה בתחום של השקת בושם לנשים ולגברים בו-זמנית,הסדרה מדורגת כעת בתחום 30-20 האחוזים העליונים מסך כל הבשמים שמשווקים בנקודות המכירה של ג'יוואגו, ובנקודות מכירה רבות היא מדורגת בתחום 10-5 האחוזים העליונים והחברה יודעת ימים יפים מבחינה כלכלית .
הבשמים של ג'יוואגו משווקים בכ-250 נקודות בארה"ב , ובכ-500 נקודות נוספות ברחבי העולם ורבים מידועני העולם משתמשים במוצרי החברה .
בישראל עומד בראש החברה דוד ג'יוואגו ,שהפוטנציאל הרב הטמון במוצרי החברה היה ברור לו מהרגע הראשון,וכדי לממש את הפוטנציאל ,עמל דוד זמן רב ,עמל,אך לא לשווא,כיום הבשמים ומוצרי הטיפוח האיכותים של חברתו מתחילים לכבוש את המדפים ברשתות הפארם המובילות ובראשן רשת המשביר לצרכן ובחנויות הפרטיות .
חברת ג'יוואגו לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה ובזמן הקרוב מתכוונת החברה לעשות צעדים נוספים שיגדילו את הכנסות החברה ולא פחות חשוב - לחשוף את כל המדינה לניחוחות הייחודיים המשולבים בזהב טהור,ששמורים רק לה .
בקרוב תשיק החברה בערב יוקרתי את הסדרה 24K החדשה ,הערב הנוצץ יכלול מס' רב של ידוענים מתחום העסקים,האופנה והתקשורת ובמסגרתו תיבחר הפרזנטורית שתוביל את הקמפיין,כאשר 2 השמות החמים שעלו על הפרק הן הדוגמניות המובילות מורן אטיאס ואסתי גינצבורג,כשעוד מס' שמות עשויים להיכלל במועמדות לתפקיד,מה שבטוח זה שהפרזנטורית שתיבחר למשימה תהיה ישראלית והסיבה לכך נעוצה בכך שדוד ג'יוואגו הוא ציוני אמיתי,וכמו כן עקב אהבתו ליופי הישראלי,דבר שלטענתו משתלב היטב עם מוצרי חברתו .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.