הודעה לעיתונות

22 אלף איש הצטרפו אתמול לעמוד הפייסבוק של "לילה כלכלי" בעקבות סערת כרטיסי האשראי

פרשיית כרטיסי האשראי שנחשפה בערוץ 10 ביום שני בלילה והטיפול של התוכנית "לילה כלכלי" בפרשייה, הביא לזינוק חד במספר אוהדי התוכנית בפייסבוק

"פרטים חדשים על הפריצה הגדולה לכרטיסי האשראי שלנו, ואיך זה קשור לצעירים מאיראן, מרוקו, ורוסיה?" כך נכתב אתמול בצהריים בעמוד הפייסבוק של התוכנית "לילה כלכלי". סטטוסים ועדכונים שוטפים מעין אלו זכו במהלך היממה האחרונה לאלפי לייקים, הערות ושיתופים.הטיפול המעמיק של התוכנית בפרשייה ביממה האחרונה והעדכונים השוטפים במהלך כל היום בעמוד הפייסבוק של התוכנית הביאו לזינוק חד ומהיר במספר האוהדים בעמוד מ 56 אלף ליותר מ 78 אלף בתוך יממה אחת בלבד.

ההצטרפות המסיבית לעמוד הפייסבוק של התוכנית לצד רייטינג נאה (8.5%) חרף שידור "האח הגדול" בערוץ 2 ממחישים את המקום שקנתה "לילה כלכלי" כפלטפורמה טלוויזיונית מרכזית עבור הציבור להתעדכנות בנושאים הכלכליים והצרכניים הבוערים.

דוד ועקנין, סמנכ"ל התקשורת בערוץ 10 ציין:"זה חריג לראות גל הצטרפות כזה גדול בזמן כל כך קצר לעמוד של תוכנית טלוויזיה ועוד ללא שום עבודה פרסומית בפייסבוק וכמובן ללא שום הבטחה לאיזה פרס. זה בהחלט מעיד על הכוח של התוכנית ועל האמון שציבור הצופים נותן בה בייחוד ברגעי משבר"

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ערוץ עשר (14).