שולחן עגול על הקשרים בין שוק הפרסום הישראלי לשוק התוכן במדיה'''

יום ד', 15 פבר' 2012 בשעה 17:00
מיקום: המכון הישראלי לדמוקרטיה
כתובת: פינסקר 4, ירושלים (מפה)
משך: 3 שעות וחצי
מיטל שגב דוברת וממונה על יחסי ציבור והסברה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו טל: 02-6556206 נייד: 054-6700206
הודעה לעיתונות

שולחן עגול שוק הפרסום והתוכן במדיה בישראל

מה הקשר?
שולחן עגול על הקשרים בין שוק הפרסום הישראלי לשוק התוכן במדיה

בהשתתפות: אילן אבישר, מנשה סמירה, יוסי ורשבסקי, מודי פרידמן, ח"כ יוליה שמואלוב-ברקוביץ, רוני כהן ועוד

ביום רביעי, 15 בפברואר 2012 בשעות 20:30-17:00, במכון הישראלי לדמוקרטיה, רח' פינסקר 4, ירושלים, יתקיים שולחן עגול על הקשרים בין שוק הפרסום הישראלי לשוק התוכן במדיה. שוק המדיה הישראלי עובר תמורות משמעותיות עקב שינויים כלכליים ורגולטוריים וחתירה מתמדת למודלים עסקיים חדשים. תמורות אלו משפיעות על על התוכן המקורי והאיכותי הזמין לציבור הישראלי באמצעי התקשורת. על היום עולות שאלות רבות:

  • מהו הקשר בין ערך מסחרי והכנסות מפרסום לבין ערך ציבורי?
  • מהו תפקידה של הרגולציה?
  • מהי המשמעות של רייטינג גבוה, הכנסות מפרסום והשקעה בתכנים?
  • מהן ההשפעות של התופעה המכונה "עמלות יתר" על שוק התוכן, והאם היא מחייבת התייחסות רגולטורית או חקיקתית?

מנחה: אושרת קוטלר

בהשתתפות: אילן אבישר, אסף אמיר, עוזי בנזימן, יוסי ורשבסקי, ניצן חן, נתי יעקבי, רוני כהן, מנשה סמירה, ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר, מודדי פרידמן, כפיר פרבדה, סיוון קלינגביל, פרופ' מרדכי קרמניצר, נגה רובינשטיין, שלי תשובה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.