יוסי שליו מנהל ראש אגף הסחר והשיווק בקבוצת טיב טעם
יוסי שליו מנהל ראש אגף הסחר והשיווק בקבוצת טיב טעם
הודעה לעיתונות

טיב טעם: זינוק של 300 אחוז במכירות הבשר ליום העצמאות

לקראת חגיגות יום העצמאות
רשת טיב טעם צופה זינוק של 300% במכירות הבשר
סך הכל צפויים להימכר ברשת
טיב טעם למעלה מ 150 טון בשר

לקראת חגיגות יום העצמאות ה- 64 צופה רשת טיב טעם עלייה של 300% במכירת בשר טרי וקפוא, ועלייה נוספת של 10% בכלל המחלקות.

לדברי יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק של רשת טיב טעם: " בחמשת הימים לפני יום העצמאות אנו נערכים למכירה של כ-150 טון בשר. לדבריו: "המוצר המועדף על הישראלי ביום העצמאות הוא שווראמה פרגית ושיפודי פרגית על פני חזה עוף, וכן, נקניקיות הודו ובקר על פני נקניקיות עוף.
ובנוסף, בתחום מוצרי הבשר הישראלי מעדיף אנטריקוט, שיפודי אנטריקוט, פילה וסטייק עם עצם.

במקביל נערכת רשת טיב טעם עם מגוון רחב של כלים חד פעמי וכלים מתכלים. הרשת הזמינה בשלב הראשון כ- 60,000 סטים שונים. מדובר בגידול של כ- 20% לעומת שנה שעברה. ו-250% לעומת יום רגיל.

בתחום הסלטים המוכנים, צופים ברשת טיב טעם גידול משמעותי, בעיקר לסלטי חומוס, כרוב סגול וטחינה, לאחר שבשנה שעברה נמכרו ברשת טיב טעם למעלה מ - 65 טון של סלטים קרים חומוס,

מטבוחה טחינה. השנה צופים גידול במכירות הסלטים של כ- 15% לעומת שנה שעברה ו כ- 280% לעומת ימים רגילים.

מנתוני רשת טיב טעם, בחג העצמאות בשנה שעברה נמכרו 137 טון בשר בחמישה ימים, מתוכם 25 טון אנטריקוט, 24 טון נקניקיות ו-14 טון פרגיות.

עוד ציין שליו כי צפוי מכירות של כ- 35,000 שקיות פחמים לסוגיו

על פי נתוני רשת טיב טעם, יותר ויותר ישראלים מעדיפים בשר טרי על פני בשר קפוא. לדברי שליו: "למרות פער המחירים בין בשר טרי לקפוא, הציבור הישראלי מודע לכך שבשר טרי הוא הרבה יותר איכותי, טרי וטעים. אחת הסיבות לעלייה במודעות לכך היא לדעתי תוכניות הבישול הרבות שיש כיום בטלוויזיה, אשר מחנכות את הציבור לבישול בשר וירקות טריים".

בנוסף, צפויה עלייה במכירות קטגוריית המשקאות הקלים והחריפים, ובעיקר בתחום הבירות.
מדובר בעלייה של כ -10% לעומת השנה שעברה, וזאת כי בשנה זו מגוון הבירות גדל והטעמים גדלו באופן חריג , והישראלי שאוהב להתנסות ולטעום ירכוש כמות גדולה יותר מביום רגיל.

לקראת יום העצמאות מציעה רשת טיב טעם מגוון מבצעים עד סוף חודש אפריל :

קונים 2 מוצרים בשר קפוא על האש ממותג הבית טיב טעם , מקבלים מתנה חומוס מסעדות 500 גרם.
קונים 2 מוצרים של בשר קפוא על האש של מזרע , מקבלים 2 ק"ג פחמים מתנה.

קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת הסופרמרקטים "טיב טעם" כוללת 29 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע . בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.