רשת אופנת הנשים "הגרה" מותחת את ומשיקה את "הגרה YOUNG" – קו הלבשה לצעירות במחירים נגישים
== * המהלך בהשקעה של חצי מליון ש'
* קולקציית "הגרה YOUNG" מיועדת לנשים בגילאי 20-35
==
רשת אופנת הנשים "הגרה", נכנסת למהלך שיווקי חדש ומשיקה קו הלבשה המיועד לנשים צעירות, בשלות ואופנתיות בגילאי 20-35: "הגרה YOUNG" .
הקו החדש מבוסס על פריטים מעוצבים במחירים קבועים ונגישים והוא יושק בו-זמנית בכל סניפי הרשת ויוצג במחלקה נפרדת לשם בידולו מהקולקציה הרחבה של "הגרה".
איתמר צדוק מבעלי רשת "הגרה" מוסר כי "באמצעות מהלך זה אנו מקווים להכניס לחנויות הרשת ולחשוף את המותג לנשים בגילאים צעירים יותר, הודות לעיצובים שהולמים את קהל הנשים הללו".
קולקציית "הגרה YOUNG" תציג מגוון פריטים מעוצבים בקו טרנדי, עם דגש על תחלופה גבוהה שתיכנס לחנויות כל שבועיים, ומחירים נוחים במיוחד לדוגמא: שמלות 159 ש', מכנסיים 149 ש', חולצות 99 ש'.
הרשת תשקיע במהלך השיווקי בשלב הראשון כחצי מליון ש'.