מפרסם: בר-דעה אסטרטגיה שיווקית
תאריך: 14/06/2012 10:35
נושא: אנרגיה
מיכאל מלכיאור
מיכאל מלכיאור
הודעה לעיתונות

פורום פעולה אזרחית פותח במאבק ציבורי נגד הסכם אספקת הגז של "תמר" לחברת החשמל

הנהלת רשות החשמל צפויה היום לאשר את הסכם מכירת הגז של שותפות הגז .הצפי שכ – 20 מליארד ₪ ייגבו על חשבון הציבור בנוסף ל – 20% התשואה המובטחת!
אלפי פעילי פורום פעולה אזרחית "מפציצים" את תיבות המייל של חברי ועדת הכלכלה והכספים של הכנסת וחברי מליאת הנהלת חברת החשמל.

פורום פעולה אזרחית:
"הסכם מכירת הגז של שותפות תמר לחברת החשמל, שהנהלת רשות החשמל עומדת לאשר היום בצהריים – יעשיר את שותפות הגז תמר ב- 20 מיליארד ש"ח נוספים על חשבון הציבור - בנוסף לתשואות האדירות של כ-20% שכבר הובטחו לה".
אלפי פעילים של פורום פעולה אזרחית עסוקים משעות הבוקר במשלוח מיילים אישיים אל חברי הנהלת רשות החשמל וחברי ועדות הכלכלה והכספים של הכנסת – כדי למנוע את הגזירה.
הרב מיכאל מלכיאור, ממייסדי פורום פעולה אזרחית:

"הסכם תמר וחברת החשמל הוא איוולת וטיפשות שיגזלו מהצבור סכומי עתק – שצריך ואפשר להשקיע בחנוך ורווחה. שוב מנסים - בדלתיים סגורות והרחק מעיני הציבור - להחיות את שיטת השקשוקה. המדינה חייבת להתערב עכשיו. "תמר" היא מונופול וחייבים להכריז עליה ככזו, כולל הטלת פיקוח על מחיר הגז, עד אשר תהיה תחרות אמיתית בענף - לפני שיהיה מאוחר – והציבור ישלם מיליארדי דולרים על כך".
70 אלף אזרחים קבלו הלילה ניוזלטר מיוחד של פורום פעולה אזרחית ובו קריאה לפעולה בנדון. החל מהבוקר – שולחים אלפי אזרחים מיילים אישיים אל חברי ועדת הכלכלה והכספים של הכנסת ואל חברי הנהלת רשות החשמל (ראה/י להלן את הניוזלטר והפניה אל מקבלי ההחלטות.(

הרב מלכיאור: "זה רק צעד ראשון במה שיתפתח למאבק שלידו המאבק על חלוקת הגז (חוק ששינסקי) יחוויר. לא יכול להיות שבשנת המחאה החברתית – ימשיכו ברוני הגז לגנוב כספי ציבור בחסות הממשלה. אדרבא – אם שותפות תמר תמשיך בסחטנות, ידרוש הציבור שהמדינה תשיב ליזמים את כל מה שהשקיעו עד כה בתוספת רווחים נאים – ותחזיר את "תמר" לבעלות מלאה של הציבור".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בר-דעה אסטרטגיה שיווקית.