אלעד מערכות חתמה על שיתוף פעולה עם חברת TeleMessage
אלעד מערכות חתמה על שיתוף פעולה עם חברת TeleMessage:
תפיץ פלטפורמה לניהול מסרים כפתרון משלים למערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM)
אלעד מערכות חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת TeleMessage להפצת המוצר Messaging Gateway לניהול מסרים, בישראל.
Messaging Gateway היא פלטפורמת מסרים גנרית, המאפשרת לטפל בכל סוגי המסרים: טקסט, קול, וידאו ומוליטמדיה, באמצעות sms, mms, פקסים, מיילים וכו', ומשתלבת באופן קלאסי במערכות CRM כחלק מן האסטרטגיה של ניהול קשרי לקוחות. הפלטפורמה מאפשרת לנציגי השירות ו/או למנהלים בארגון לשלוח מסרים ללקוחותיהם, בכל אופן שיחפצו, בכל מועד שנוח ללקוחות, לבחירתם, בצורה קלה, מיידית ושוטפת.
Messaging Gateway ניתנת לשימוש דרך מכירת רשיונות או על פי מודלSaaS
(Software as a Service), ושני המודלים יתאפשרו גם בחיבור למערכות ה- Dynamics.CRM של לקוחות אלעד.
גיא לויט, מנכ"ל TeleMessage:
" TeleMessage היא חברה בינלאומית, הנסחרת בבורסת לונדון ופעילה ברחבי העולם. לאחרונה התחלנו לרכז מאמצים לחדור גם לשוק הישראלי ושיתוף הפעולה עם אלעד מערכות הוא אבן דרך משמעותית עבורינו. להבנתי, הגודל של אלעד מערכות ובעיקר הגודל של לקוחותיה מתאים לפלטפורמה שלנו כמו כפפה ליד. מאחר ואגף ה- CRM באלעד מערכות הינו אחד הגופים המקצועיים והמובילים בישראל, בפיתוח וביישום מערכות CRM מבוססות Dynamics CRM ושותפת זהב של מיקרוסופט בתחום זה, אני צופה הצלחה רבה לשיתוף הפעולה הזה ומעריך כי לקוחות רבים של אלעד, קיימים וחדשים, ימצאו תועלת רבה במודול המסרים שלנו".
"לא פחות חשוב, אני חש כי יש כימיה מצויינת בין האנשים שלנו לצוות באלעד ומנסיוני זו אינדיקציה חשובה לשיתוף פעולה פורה".
אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אלעד מערכות: "כגורם מוביל בישראל בתחום פתרונות ה CRM , אנו תמיד מחפשים פתרונות משלימים אשר יביאו ערך מוסף ללקוחותינו הרבים. מה שמייחד את הפלטפורמה של TeleMessage הוא אופיה הרב-ערוצי. הפתרונות הקיימים היום בשוק הם חד-ערוציים לרוב, ואילו באמצעות ה- Messaging Gateway ניתן להתממשק באופן חד פעמי למערכת ה- CRM ואז להשתמש בכל סוגי המסרים הקיימים. פלטפורמה כזאת משתלבת באופן טבעי עם פתרונות ה- CRM שאנו מיישמים אצל לקוחותינו. לדוגמא, ניתן לשלבה בטבעיות למערכת זימון תורים שפיתחנו כך שתשמש להוצאת תזכורות אוטומטיות למוזמנים וקליטת אישורי הזימון. קהל מטרה טבעי לסוג כזה של שירות הוא לקוחות מגזר הבריאות בו אנו דומיננטים הן בתחום ה CRM בקופות ובבתי החולים והן באמצעות הקמיליון מבית אלעד - מערכת לניהול התיק הרפואי, המשמשת בבתי חולים רבים בארץ .
אודות TeleMessage
TeleMessageהוקמה ב- 1999 במטרה להיות ספק מוביל בשוק המסרים הצומח בקצב גבוה. TeleMessage היא חברת בת בבעלות מלאה של Messaging International Plc הנסחרת בבורסה בלונדון תחת הסימול MES, עם משרדים בישראל (פתח-תקווה) ובארה"ב (בוסטון), והיא מונה כ- 35 עובדים. החברה מספקת מוצרים ושירותים לחברות טלקום וארגונים שמעבירים הודעות טקסט, קול, וידאו ומוליטמדיה מכל מכשיר תקשורת ולכל מכשיר תקשורת. שלח, קבל ונהל SMS, MMS, IP, הודעות קוליות, פקס ואמייל מהאינטרנט, Outlook, טלפונים חכמים וטאבלטים של iOS/Android, טלפונים קויים וניידים ו- APIs שונים. לחברה לקוחות גדולים כגון Sprint, אחת מחברות הסלולר הגדולות בארה"ב, Rogers, אחת מחברות הסלולר הגדולות בקנדה ורבות נוספות. www.TeleMessage.com
אודות אלעד מערכות
קבוצת אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Premier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד. לאתר החברה:
http://www.elad.co.il/Pages/homePage.aspx