שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD
"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב-11 ביולי 2012.
באחרונה מונתה THE BOX לנציגה הרשמית של EMC בישראל - Entertainment Master Class, אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית, שעם מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום.
סדנאות של מרצי EMC
לתוכנית ה-EMC נבחרים בכל שנה כ-20 מנהלים מתעשיית הטלוויזיה העולמית. תוכנית ההכשרה נפרסת על פני שנה אחת, ובמהלכה מתקיימים 4 מפגשים במקומות שונים בעולם. המפגשים עוסקים בהיבטים ובז'אנרים השונים של תעשיית הבידור והטלוויזיה, כגון סיטקום וקומדיה, שעשועונים ומשחקים, ניהול בתחום הבידור והטלוויזיה, שילוב בין תוכן וטכנולוגיה ועוד.
המרצים מ-EMC שישתתפו בוועידת MAD ויעבירו הרצאות וסדנאות הם: פול בורוס, "דוקטור הפורמטים", Big Sky; פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media; דיוויד גרהם, מנכ"ל ומייסד Attentional, חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה; בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה; ומייק מורלי, סגן הנשיא היוצא של Sony Pictures Television, יועץ בינלאומי בתחום המולטימדיה.
THE BOX חתומה על פרויקטים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם כמו דיסני, נייקי, פרוקטר אנד גמבל, קוקה-קולה, אורנג', דוריטוס, קומברס ועוד.
בפסטיבל MIP האחרון השיקה THE BOX יחד עם קשת את Screenz, חברה בינלאומית לפיתוח, הפקת והפצת פתרונות קרוס מדיה לגופי שידור, חברות ההפקה והפצה המובילות בעולם.
לפרטים ולהרשמה: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4756&leadid=320