מנהל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל עם האימהות של ספורטאי-העל המתחרים באולימפיאדה
מנהל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל עם האימהות של ספורטאי-העל המתחרים באולימפיאדה
הודעה לעיתונות

פרוקטר אנד גמבל משיקה את "בית האמהות" - מתחם ייחודי שהוקם למען האימהות והמשפחות של יותר מ-10,000 ספורטאים אולימפיים

"בית המשפחה" של פרוקטר אנד גמבל, שהיא נותנת החסות הרשמית לאולימפיאדה, תוכנן כדי להציע לאימהות ולמשפחות את הנוחות של הבית ויתנו טיפולי יופי , חדרי משחקים לילדים והתרגעות להורים, שירות כביסה, אפשרות לצפות בתחרויות, ארוחות וגישה לאינטרנט כדי שמשפחות יוכלו לשמור על קשר עם יקיריהן שנשארו בבית.

מארק פריצ'ארד, מנהל השיווק העולמי בפרוקטר אנד גמבל: שאלנו את האתלטים מה נוכל לעשות כדי לתמוך בהם בעת שהם נמצאים בלונדון והם השיבו שלאימהות ולמשפחות שלהם מכל רחבי העולם אין מקום שבו יוכלו באמת ובתמים להירגע, לנוח ולבלות זמן יחדיו במשך המשחקים"כבר 175 שנים שאנו ב- פרוקטר אנד גמבל משרתים אימהות ומשפחות. לכן, רק הגיוני שנחגוג את תמיכתנו בספורטאים בכך שנשרת את אמהותיהם ומשפחותיהם."

בטקס פתיחת הבית שהתקיים בלונדון, נכחו גם נשיא הועד האולימפי הבינלאומי ז'ק רוג'ה וכן נציגי אימהות של ספורטאים בהם: אימו של השחיין האמריקאי, בעל מדליות הזהב מבייג'ין ריאן לוכטה, ורוכב האופניים הבריטי האגדי סיר כריס הוי.
כחלק מפעילותה לקראת האולימפיאדה וכמחווה לאימהות האולימפיאדה, פרוקטר אנד גמבל יצרה גם סדרת סרטונים, המספרים את סיפורן של מאות האימהות שגידלו ספורטאים אולימפיים

פרוקטר אנד גמבל, שותפה אולימפית בינלאומית והחברה העומדת מאחורי מותגים כגון אריאל, טייד, הד אנד שולדרס, פמפרס וג'ילט, קיבלה היום את פניהן של אימהות ומשפחות הספורטאים האולימפיים ב"בית המשפחה" שהקימה החברה בלונדון, ובכך הפכה לנותנת החסות האולימפית הראשונה המציעה "בית רחוק מהבית" למשפחות של ספורטאים מרחבי העולם.

הבית, שנועד להעניק לאימהות ולמשפחות הספורטאים מכל רחבי העולם מקום להירגע, לנוח ולהיות יחדיו, יעמוד לרשות האימהות והמשפחות של יותר מ-10,000 ספורטאים אולימפיים מרחבי העולם.

"שאלנו את האתלטים מה נוכל לעשות כדי לתמוך בהם בעת שהם נמצאים בלונדון. הם השיבו שלאימהות ולמשפחות שלהם מכל רחבי העולם אין מקום שבו יוכלו באמת ובתמים להירגע, לנוח ולבלות זמן יחדיו במשך המשחקים," אמר מארק פריצ'ארד, מנהל השיווק העולמי בפרוקטר אנד גמבל. "כבר 175 שנים שאנו משרתים אימהות ומשפחות. לכן, רק הגיוני שנחגוג את תמיכתנו בספורטאים בכך שנשרת את אמהותיהם ומשפחותיהם."

בית המשפחה של פרוקטר אנד גמבל תוכנן כדי להציע לאימהות ולמשפחות את הנוחות של הבית. "בית ולספק להן את כל מה שהן צריכות, כדי שיוכלו לעודד את הבנים והבנות שלהן במהלך התחרויות.
בנוסף לטיפולי יופי של מותגי Cover Girl ו-Olay, חדר משחקים לילדים של Pampers ושירות כביסה של טייד ואריאל, הבית מציע אפשרות לצפות בתחרויות, ארוחות וגישה לאינטרנט כדי שמשפחות יוכלו לשמור על קשר עם יקיריהן שנשארו בבית.

" פרוקטר אנד גמבל מספקת תרומה חשובה וייחודית לאולימפיאדה הזו בכך שהיא יוצרת מרחב חמים ומזמין למשפחות של חלק מהאתלטים החשובים ביותר בעולם," אמר נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, ז'אק רוג'ה. "הספורטאים יכולים להיות רגועים בידיעה שב'בית המשפחה' של פרוקטר אנד גמבל, משפחותיהן יקבלו יחס נהדר ויוכל להתמקד בהפגנת הביצועים הספורטיביים הטובים ביותר בתחרויות."

פרוקטר אנד גמבל ציינה את פתיחת הבית באירוע שבו השתתפו אימהותיהם של כמה מהאתלטים המפורסמים העולם, בהם השחין האמריקאי ריאן לוכטה, שחקן הבדמינטון הסיני לין דאן ורוכב האופניים הבריטי וספורטאי השנה, סיר כריס הוי. באירוע צפו האימהות בהופעה בלעדית של הזמרת והאם הבריטית רבקה פרגוסון, מכוכבות תוכנית הטלוויזיה הבריטית "The X Factor."

"באולימפיאדת בייג'ין בילינו נהדר, אבל לפעמים התגעגענו למקום שבו אפשר לחטוף ארוחה מהירה ולהיפגש עם המשפחות ועם אתלטים אחרים שמשתתפים בתחרות," אמרה אילאנה לוכטה, אמו של ריאן לוכטה מנבחרת ארה"ב. "בית המשפחה של פרוקטר אנד גמבל מספק לנו את המשאבים האלה. אני מצפה להכיר את האימהות אשר בניהן ובנותיהן מתחרים בענפים אחרים ובאים ממדינות אחרות."

"כל אמא יודעת שתמיכה בילד העוסק בספורט היא הרבה יותר מאשר לגדל אלוף," אמרה קרול הוי, אמו של סיר כריס הוי מנבחרת בריטניה. "כל כך התגאיתי בכריס כאשר זכה בתחרות הכפית והביצה כשהיה ילד, ואני גאה בו עכשיו, כשהוא ספורטאי אולימפי. הודות לפרוקטר אנד גמבל, אוכל להריע לו בוולודרום ולבקר אותו בבית המשפחה של פרוקטר אנד גמבל ."

כחלק מפעילותה לקראת האולימפיאדה וכמחווה לאימהות האולימפיאדה, פרוקטר אנד גמבל יצרה גם סדרת סרטונים, המספרים את סיפורן של האימהות שגידלו ספורטאים אולימפיים. יותר מ-60 מסרטונים אלה זמינים לצפייה ב-YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=dZhwZI1wWGU<http://cts.businesswire.com/ct/CT?id=smartlink&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DdZhwZI1wWGU&esheet=50352955&lan=en-US&anchor=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DdZhwZI1wWGU&index=1&md5=f0de55876a79dbe62752082c027b8d35>

קמפיין "תודה לך אמא" של פרוקטר אנד גמבל מפורסם בכל ערוצי המדיה ובחנויות כחלק מתוכנית קמעונית כלל עולמית שהחלה באפריל ותימשך עד סוף אוגוסט. מותגי פרוקטר אנד גמבל בעיצוב מיוחד לאולימפיאדה הושקו ביותר מ-4 מיליון חנויות ברחבי העולם. ופרוקטר אנד גמבל אף התחייבה לגייס 5 מיליון דולר לתמיכה בתוכניות ספורט לילדים ונוער באמצעות שיעור ממכירות מותגיה המובילים של החברה.

"אנו מקווים ליצור תנועה עולמית המכירה תודה לא רק לאימהות האתלטים, אלא לכל האימהות באשר הן, על כל מה שהן עושות כדי לסייע לילדיהן לממש את חלומם," אמר פריצ'ארד.

אודות פרוקטר & גמבל
פרוקטר & גמבל נוגעת בחייהם של 4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם מדי יום עם מותגים חזקים, אמינים, איכותיים והמובילים בעולם, בהם Pampers®, Tide®, Ariel®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Pringles®, Fairy®, Folgers®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams® ,Crest®, Oral-B®, Actonel®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® ו-Ambi Pur®. מותגי פרוקטר & גמבל זמינים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. למידע מפורט וחדשות אודות פרוקטר & גמבל ומותגיה, בקרו ב- http://www.pg.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.