לראשונה דומו, מקבוצת טיב טעם, תשיק בימים אלו מועדון לקוחות ברשת.
לראשונה רשת דומו משיקה מועדון לקוחות
עלות ההשקעה במהלך זה נאמד כ 1 מליון ש"ח
לראשונה רשת דומו, הבית לאוהבי הבישול והאירוח, תשיק מועדון לקוחות. ההצטרפות למועדון כרוכה בעלות של 49 ₪ לשנה.
השקת מועדון הלקוחות ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום בעיתונות המקומית והארצית ואתרי האינטרנט המובילים.
עלות ההשקעה במהלך זה נאמד בכ- 1 מליון ₪.
לדברי עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "אנו גאים להודיע על השקת מועדון לקוחות רשת דומו. ההערכה היא שבתקופה זו לקראת החגים, כבר בימים הראשונים להשקת הכרטיס המועדון נגייס לקוחות בהיקף נרחב למועדון.
עוד ציין עדי כי: המהלך הינו חלק משדרוג רשת דומו, מהלך הכולל הרחבת המותג למוצרי מזון ייחודיים מהעולם ותוספי בישול ואפיה מקצועיים לחובבי הקולינריה, ושינוי נראות הסניפים.
רשת דומו פעילה מזה כ- 6 שנים, ופועלת בכ- 5 נקודות מכירה בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.
משה מזרחי, מנכ"ל דומו: "משימתנו היא להמשיך את מגמת הצמיחה של הרשת, להציע ללקוח חוויה ייחודית, מגוונת ומעודכנת. והמועדון יאפשר לטפח את קהל הלקוחות הנאמן של דומו – חובבי הקולינריה והאירוח הביתי.
בהצטרפות למועדון מקבל החבר 49 ₪ מתנה לקניה הבאה, ובנוסף, ייהנו ממתנת יום הולדת בסך 75 ₪ בקנייה מעל 200 ₪. החברות במועדון מעניקה 10% הנחה על כל קניה כולל כפל מבצעים (למעט חודש דצמבר).הטבה חודשית בלעדית נוספת לחברי המועדון - 5 מוצרים נבחרים במחיר מיוחד.