מי עדן משיקה את: 'מי עדן smile' בר מים מינרליים ידידותי לסביבה, בעל מסך תצוגה דיגיטלי מתקדם ועיצוב ייחודי וחדשני
סיבה חדשה לחייך
מי עדן משיקה את:
'מי עדן smile'
בר מים מינרליים ידידותי לסביבה, בעל מסך תצוגה דיגיטלי מתקדם ועיצוב ייחודי וחדשני
'מי עדן smile' מציג גם מהפכה בתחום איכות הסביבה:
אפליקציית ECO ידידותית לסביבה וחסכונית בחשמל, המאפשרת כיבוי אוטומטי של מערכות הקירור והחימום על פי הגדרות המשתמש
מי עדן תשקיע במהלך ההשקה 3 מיליון ₪
חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה להתחדש ולהתרענן ומשיקה בימים אלו את "מי עדן smile" - בר מים מינרליים חדשני, מעוצב ובעל טכנולוגיה מתקדמת.
הבר החדש, הנו בר מים מינרליים רצפתי, בעל מסך תצוגה דיגיטלי, פשוט ונוח לתפעול, ומאפשר לכל המשפחה ליהנות ממים מינרליים טבעיים צלולים וטעימים, קרים, חמים וחמים מאוד - הכול במוצר אחד.
לצד החדשנות הטכנולוגית שמציג הבר החדש, הוא מציע חדשנות גם ברמה האקולוגית ובתחום הקיימות. למי עדן smile, אפליקציית ECO מתקדמת וכפתור חיווי מצב לשמירת אנרגיה (SLEEP), הניתן לתכנות עפ"י הגדרת וצרכי המשתמש. לדוגמה: יתאפשר תכנות בו הבר יפסיק לפעול כל יום בשעה 22:00 ויידלק מחדש בשעה המיועדת. כך יכול הצרכן לחסוך בחשמל. פתרון זה הופך את בר המים החדש ל"בר ירוק", חסכוני וידידותי לסביבה, המצטרף לעובדה כי כל כדי מי עדן הם לשימוש רב פעמי, נאספים ועוברים תהליך שטיפה ומילוי מחדש
בנוסף, מציג "מי עדן smile" גם נוחות וידידותיות למשתמש עם מנגנון בטיחות לילדים מובנה בבר, מתקן לכוסות אינטגרלי (BUILT IN), פשטות ונוחות תפעול
גם בתחום העיצוב, מציג "מי עדן smile" פריצת דרך מרשימה. חב' איגלו דיזיין, המתמחה בעיצוב תעשייתי ופיתוח מוצרים חדשניים, פיתחה את הבר בשיתוף פעולה מלא עם קבוצת מי עדן, חב' אואזיס היצרנית והמהנדס Declan Coyle שהיה שותף בפיתוח המוצר והמשמש כיום כאחד מהמהנדסים הראשיים של חברת APPLE ואחראי בין השאר על תבניות ה-iPAD .
הבר, מציג איכות גימור גבוהה ויושק ב-3 צבעים: שחור, לבן ואפור. הכפתורים והמחוונים מסומנים ומודגשים ע"י תאורה דיגיטלית רכה המקנה לבר מראה ייחודי ומרהיב.
ההשראה לשם של הבר החדש, "מי עדן "smile הגיעה מעיצובו המודרני. הבר מתאפיין בקווי עיצוב עגלגלים שמזכירים דמות אנושית, ובחזיתו אפשר לראות צורת חיוך רחב ונעים. השם מי עדןsmile מתחבר באופן טבעי גם לאסטרטגיה הפרסומית של מי עדן, הנשענת על הדאגה האימהית העוטפת, ולחיוך החם של אמא, שדואגת שילדיה ישתו את המים הטובים ביותר.
מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מי עדן מאמינה כי כשדואגים באמת לאנשים החשובים סביבנו חייבים להגיש ולתת להם את הדברים הכי טובים עבורם. כעת, יוכלו הלקוחות להעניק למשפחתם וליקרים להם את פתרון המים המינרליים הטוב ביותר, באמצעות בר חדשני, ידידותי לסביבה, נוח במיוחד ובעל עיצוב ייחודי".
"השקת הבר החדש", מוסיף רבינוביץ', "באה לאחר מחקר צרכנים מקיף שערכנו בישראל ובאירופה ותהליך פיתוח ממושך עם טובי אנשי המקצוע בעולם בתחומם. ההשקה הינה חלק מתהליך התחדשות ופריחה שעוברת מי עדן ובכוונתנו, בתקופה הקרובה, להשיק עוד מגוון רחב של מוצרים ושירותים נוספים לשוק הישראלי".
את המהלך השיווקי להשקת הבר החדש, ילווה קמפיין רחב היקף מבית משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, ופעילות קד"מ תחת האמירה "את תמיד דואגת לתת להם את הטוב ביותר. אל תפסיקי".
מי עדן תשקיע במהלך כולו למעלה 3 מיליון ₪.
את 'מי עדן smile' בר המים החדשני והייחודי, ניתן לרכוש במוקד המכירות של מי עדן 2929*. לקוחות קיימים יכולים להזמין שדרוג לבר החדש במוקד השירות 5335*