ירון מיכאלי מצטרף למערך התקשורת של מפלגת הירוקים
מיכאלי יעבוד בעיקר עם ראש הרשימה עו"ד עמיר מלצר. את הקמפיין ינהל צביקה גוטליב מ-G-Advanced. קמפיין המפלגה יתמקד בתקשורת ובדיגיטל
ירון מיכאלי מצטרף למערך התקשורת של מפלגת 'הירוקים' המתמודדת בבחירות לכנסת ה-19. הקמפיין מנוהל על ידי צביקה גוטליב מ-G-Advanced.
מיכאלי, עיתונאי בעברו, הוא יועץ תקשורת עצמאי שטיפל ומטפל גם במספר מועמדים לרשויות המקומיות, בייעוץ לוועדי עובדים ועוד. בקמפיין ישמש בעיקר כיועצו של ראש הרשימה עו"ד עמיר מלצר.
מטעם G-Group ירכז את הפעילות גוטליב, דובר משרד התרבות והספורט לשעבר, עיתונאי בגל"צ ובעיתון 'הארץ', וכיום מנהל יחד עם גילי כהן את זרוע G-Adavanced של G-Group.
'הירוקים' נוסדה ב-1997 בעקבות אסון גשר המכבייה במטרה לטפל בסוגיות סביבתיות ובריאותיות בישראל. פעמיים בעבר הייתה על סף מעבר של אחוז החסימה וכניסה לכנסת. בבחירות המוניציפאליות האחרונות ב-2009 נבחרו נציגים של 'הירוקים' ב-22 מועצות ועיריות ברחבי הארץ והמפלגה מיוצגת גם בתל אביב, בראשה עומד סגן ראש העירייה פאר ויסנר, שניסה את כוחו כמה פעמים בריצה מטעם הרשימה לכנסת.
את רשימת 'הירוקים' מובילים 2 פעילי סביבה ותיקים, עו"ד מלצר ממטולה ודרור עזרא מהרצליה. במקום השלישי ברשימה נמצא המשנה לראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך.
בימים הקרובים יחל קמפיין המפלגה, שיתמקד בתקשורת ובדיגיטל, מתוך כוונה להימנע מייצור פסולת נייר ומפגיעה באיכות הסביבה, כתוצאה מהדפסת חומרי תעמולה.