מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 26/02/2013 09:24
נושא: טיפוח
ויקטור אנד רולף בושם לנשים. צילום: מוטי פישביין
ויקטור אנד רולף בושם לנשים. צילום: מוטי פישביין
הודעה לעיתונות

חברת לוריאל ישראל תחל לשווק בישראל את מותג הבישום היוקרתי של צמד המעצבים ההולנדיים Viktor & Rolf

Viktor & Rolf מופץ בהפצה סלקטיבית
ברחבי העולם, והתמקם במקום
ה- 5 בארה"ב.

בישראל ישווק המותג בכ-30 נקודות מכירה מובילות בסניפי
סופר פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם.

• לדברי שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "תעשיית הבישום מגלגלת בעולם כ- 27.5 מיליארד דולר. תחום הבישום הינו הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית ומהווה כ-60% משוק הקוסמטיקה הסלקטיבי בארץ. מידי שנה נערכות בישראל כ- 120 השקות של בשמים חדשים, כ- 80% מהבשמים הנמכרים בעולם הם בשמי מעצבים. הישראלית מחזיקה כ- 4 בשמים בממוצע והגבר הישראלי מחזיק בממוצע כ- 3 בשמים.

בימים אלה תחל חברת לוריאל ישראל, לשווק את מותג המעצבים ההולנדי "ויקטור אנד רולף" בישראל. המהלך של לוריאל ישראל נעשה כחלק מהרחבת חטיבת מוצרי היוקרה, במסגרתה משווקת החטיבה בין היתר בשמים של בתי אופנה מובילים, כמו ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן, דיזל ועוד מותגי קוסמטיקה - לנקום ואיב סן לורן.

מותג הבישום "ויקטור אנד רולף" כולל ליין בשמים לנשים ולגברים: Flowerbomb לנשים ו- Spicebomb לגברים ועוד.

ויקטור אנד רולף ימכר בכ- 30 נקודות מכירה מובילות של רשת סופר פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם, תוך נראות מבודלת ובולטת.
מותג הבישום ויקטור אנד רולף, הוקם בשנת 2005 ע"י צמד המעצבים VIKTOR HORSTING ו- ROLF SNOEREN. מאז, השניים חוו הצלחה מרשימה ברחבי העולם: #5 בארה"ב, 9# באנגליה.

לדברי שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "דמיון, תעוזה, יצירה, קפדנות ומשיכה בינלאומית הם הקריטריונים המשותפים ללוריאל ול"ויקטור אנד רולף". לוריאל נותנת את המומחיות למעצבים המביעים את החזון שלהם באמצעות אופנה ובושם.

לדברי פנטנוביץ: " תעשיית הבישום מגלגלת בעולם כ – 27.5 מיליארד דולר. תחום הבישום הינו הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית ומהווה כ – 60 אחוז משוק הקוסמטיקה הסלקטיבית בישראל. מידי שנה נערכות כ – 120 השקות של בשמים חדשים בישראל. כ – 80 אחוז מהבשמים הנמכרים בעולם הם בשמי מעצבים הגבר הישראלי מחזיק בממוצע כ- 3 בשמים והאישה הישראלית כ- 4 בשמים בממוצע".
לדבריה: "ויקטור אנד רולף הוסיפו נגיעה של פנטזיה למקצועיות. המסר שלהם ברור: יש להם תובנה עצומה המתחזקת עם ידע מקצועי מרשים. מאחר שהשניים גדלו בצילה של תרבות הפופ, הם מעוותים וממציאים מחדש דימויים איקוניים בהומור עדין. בעולם העסקי הזה של מוצרי יוקרה, המאוים ע"י הבנאליות והסטנדרטיות, ויקטור אנד רולף מצליחים לבטא חזון יצירתי של העולם ולהביע רגש לכל מה שהוא בלתי רגיל ורב-רושם. זהו ערך מוסף, שכולנו בלוריאל מאמינים בו."

צמד המעצבים - "הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון"
צמד המעצבים ויקטור ורולף בני ה- 43 זכו בפרס הראשון בפסטיבל אופנה צרפתי בהייר Hyères ב-1993, שנה לאחר שסיימו את האקדמיה לאמנות של ארנהם שבהולנד The Dutch Arnhem Academy of Art. לאחר שהקימו את המותג שלהם והשתתפו בפרויקטים של אופנה-פוגשת-אמנות בגלריות שונות, זכו ויקטור אנד רולף לתהילה בינלאומית ב-1999 עם קולקציית ההוט קוטור הראשונה שלהם בפריז כאשר הדוגמנית מגי רייזר הסתובבה סביב עצמה כשעליה, מעין "בבושקה" רוסית, עשר שכבות מתנשאות של שמלות מקושטות באבני חן. "המנון האהבה", הקולקציה הלבנה שלהם "ready to wear" לקיץ 2002 הייתה תרגיל בפשטות ובשלווה, והם מתייחסים אליה כאל ה"הטבלה" שלהם לעולם האופנה. הם הביאו מימד שובב ליוקרה ולאלגנטיות, כשהם נותנים משמעות חדשה למילה "קלאסי". ויקטור אנד רולף מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון".

"אנחנו באים ממדינה בה אין אופנה. אולי זה מה שנתן לנו את החופש שלנו" ויקטור אנד רולף מסבירים. "למזלנו הטוב אנחנו לא שייכים לאף אחד".

מציאת האיזון המושלם בין פנטזיה, שנינות, איכות, שלמות ומלאכת מחשבת מיומנת היא המקור להערכה ולשבחים המורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".

לאחר שלמדו את כל ההיבטים של אופנה ואמנות, הצמד ההולנדי אימץ את הסגנון הייחודי שלהם. הם משלבים את דקות האבחנה שלהם עם טוהר הגזרה ומוצאים את האיזון הנכון בין הקונספטואלי למסחרי. המופעים הראוותניים שלהם מעולם לא מעלו באמון של הנשים אותן הם מלבישים.

הקולקציות של ויקטור אנד רולף של ready to wear נמכרות בלמעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם מפריז ועד ניו יורק ואפילו הרחק עד המזרח הרחוק, בטוקיו.

Flowerbomb לנשים
EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪
EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪

EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪
EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪

Spicebomb לגברים
EDT – או דה טואלט 90 מ"ל - 420 ₪

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.