"בית ספר למוסיקה" נמכרה לצרפת. התכנית הושקה השבוע בהונגריה ושברה שיאים
• עכשיו גם בצרפתית - "בית ספר למוסיקה" נמכרה לחברת ההפקות Newen Group ומיועדת לשידור בצרפת
• עסקה זו מצטרפת למכירתה של התכנית לסין בפסטיבל MIP האחרון
• התכנית הושקה השבוע בהונגריה ושברה שיאים כאשר היתה לתכנית הנצפית ביותר ב-2013 בערוץ TV2 עם ממוצע של 32.3%
הישג לקשת- "בית ספר למוסיקה" ((Master Class- זכויות ההפקה של הפורמט המקורי של קשת וטדי הפקות נמכרו לחברת ההפקות Newen Group עבור צרפת.
הגרסה ההונגרית של התכנית הושקה בשבת האחרונה בערוץ TV2 בהונגריה והפכה לתכנית הנצפית ביותר בערוץ בשנת 2013 עם ממוצע צפייה של 32.3%. 1.5 מיליון איש צפו בתכנית ולמעלה מ 2.6 מיליון נחשפו. מדובר בנתח (share) הגבוה ב 150% מהנתח הממוצע של הערוץ ברצועה וגבוה מהנתח שהשיגו הערוצים המתחרים ברצועה ביחד (30.2%).
Peter Kiss, מנהל התוכניות של Tv2: "Master Class היא תכנית שמגיעה מהלב. כשקשת הציגה בפנינו את הרעיון בשנה שעברה, קפצתי עליו מיד. קיבלתי החלטה מהלב ללא שיקולים אחרים. כשזה קשור בתכניות, חייבים להאמין באינטואיציות ולמדתי זאת שוב לאחר קבלת הנתונים".
"Master Class is a show from the heart. When Keshet presented the idea last year I immediately jumped on it. I didn’t consider targetgroups, scheduling, I just made my decision from my heart. You have to believe in your intuition in programing, that is the lesson I learned again!"
בפסטיבל MIP האחרון נרכשה "בית ספר למוסיקה" על ידי חברת Shixi Media הסינית במסגרת עסקה שהובילה Keshet International- הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל שכללה 6 פורמטים שונים של קשת.
העונה השנייה של "בית ספר למוסיקה" בישראל שהסתיימה במרץ האחרון- היתה לתכנית המוסיקה המובילה השנה בישראל עם ממוצע של 33.7%, ועם חשיפה ממוצעת של 1.2 מיליון צופים לפרק כאשר לאורך העונה כ 80% ממשקי הבית היהודיים בישראל ולמעלה מ-3 מיליון צופים נחשפו לתכנית.