מפרסם: לב תקשורת
תאריך: 25/04/2013 15:43
נושא: צרכנות
מיטת הולנדיה מסדרת H-2 - צילום אלכס אלמן
מיטת הולנדיה מסדרת H-2 - צילום אלכס אלמן
הודעה לעיתונות

לראשונה מזה 30 שנה: "הולנדיה" תציע את סדרת 2-H: מיטות מתכווננות בפחות מ- 20 אלף ש'

* סדרת 2-H נוצרה במטרה להנגיש את המוצר לקהל צרכנים רב ומגוון יותר

חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה סדרת מיטות חדשה 2-H שתימכר בפחות מ- 20 אלף ש'!

אבי ברססט, מנכ"ל ובעלי הולנדיה אומר כי "אחרי שהצעדנו במשך עשרות שנים את תחום הנדסת השינה, החלטנו להרחיב את קהל המטרה שלנו ולהנגיש ליותר צרכנים את המיטה של הולנדיה שכולם רוצים".

סדרת המיטות 2-H מיועדת לתת פתרון בשני מישורים:

* מוצר איכותי לזוגות צעירים שרוצים להיכנס למשפחת הולנדיה אך ידם אינה משגת לרכוש מיטה מתכווננת פרימיום. זהו דור ההמשך של החברה שילווה אותה וימשיך להיות צרכן גם כשיתבגר וירצה מיטה מתוחכמת ומתקדמת יותר.

* מוצר איכותי לקהל צרכנים ממוסד ומבוגר שמסתפק במיטה מתכווננת תוך שהוא מוותר על אלמנטים ופיתוחים טכנולוגיים שמייקרים את המיטה.

המיטות בסדרה 2-H כוללות מזרוני לטקס דו-צדדי (גמיש וקשיח), ארבעה מנגנוני כוונון כולל מערכת גלישה לאחור לכל צד, זווית כוונון לגב ולרגליים, אפשרות בחירת בדי ריפוד מתוך 100 סוגים שונים.

הרשת מעניקה תעודת אחריות ל-11 שנים (בדיוק כמו לשאר המיטות של החברה).

החדרת סדרת 2-H תגובה בקמפיין פרסומי ארצי בהשקעה של כשני מליון ש'.

רשת "הולנדיה", הינה בבעלות משפחת ברססט, היא מונה שמונה סניפים ברחבי הארץ ומרכז לוגיסטי בשדרות. היא מייצגת בישראל חברות בינלאומיות: "טמפור", "אופינג", "אלגנטה" , "פייר קרדן".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לב תקשורת.