המותג ג'ייקובס משיק בישראל שפה תקשורתית חדשה
"תתחברו לקפה טוב "
המותג ג'ייקובס משיק בישראל שפה תקשורתית חדשה
הקמפיין, שיעשה שימוש בשפה הבינלאומית של מותג מיליארד הדולר של תאגיד קראפט יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪.
קראפט פודס ישראל, עולה בקמפיין חדש למותג הקפה ג'ייקובס.
תחת הסיסמא "ג'ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב", תעלה החברה קמפיין סרטים משעשע, באמצעות משרד הפרסום JWT, שיאמץ את השפה התקשורתית הגלובלית של Jacobs הנוגעת בחיבור שנוצר בין אנשים בזכות שתיית קפה Jacobs.
בקמפיין שישודר בטלוויזיה ובאינטרנט תשקיע קראפט פודס ישראל כ -2 מיליון ש"ח. הקמפיין ימשך 3 חודשים וילווה את העונה החדשה של התוכניות "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון".
ניר איצקוביץ, מנהל שיווק קראפט פודס ישראל: "בכל העולם, קפה ג'ייקובס האיכותי, יוצר, מוביל ומחזק קשרים אנושיים בין בני אדם. לכן, החלטנו כי שפה תקשורתית זו של "החיבור האנושי", תמשיך ותוביל אותנו גם בישראל, לצד הדגשת נושא איכות הקפה המעולה."
קפה Jacobsנחשב לאחד ממותגי הקפה המובילים בישראל. בשנת 2012 הציג קפה ג'יקובס 20% אחוזי צמיחה בנתח השוק , שאף הקנו להנהלה הישראלית ולמפיץ הישראלי, דיפלומט, תואר מההנהלה האיזורית של התאגיד, בגין הצגת צמיחת נתח שוק הגדולה ביותר בתחום הקפה.
המותג ג'ייקובס קיים משנת 1895, וכיום נמנה עם קבוצת מותגי העל של קראפט פודס, מותגים אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של מעל 1 מיליארד דולר.
Jacobs מציע לצרכן מגוון של קפה איכותי המבוסס על בלנד משובח, הן קפה מיובש בהקפאה והן קלוי וטחון: ג'ייקובס Kronung הקלאסי, ג'ייקובס גולד, ג'ייקובס Night & Day נטול קופאין, ג'ייקובס קפה שחור, ג'ייקובס לפילטר וג'ייקובס אספרסו. תערובת ייחודית של פולי קפה מובחרים ושיטות ייצור מתקדמות להשגת האיכות מבית ג'ייקובס.
אודות Kraft foods:
קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת 1903, והיא יצרנית מותגי על דוגמת עוגיות Oero, מותג הקפה Jacobs, מותגי השוקולד Cadbury, Milka, Cote D'or ו-Toblerone, מותג המסטיק TRIDENTוכן Philadelphia Cream Cheese,, Halls ועוד
קראפט פודס מעסיקה כ-130,000 עובדים ברחבי העולם, היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ-160 מדינות ומחזיקה כ- 200 מפעלים ברחבי העולם.
מחזור המכירות השנתי של קראפט פודס עומד על 50 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר. קרפאט פודס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.