הודעה לעיתונות

נייצ'ר וואלי משיק בישראל קטגוריית חטיפי דגנים חדשנית ויוצא בקמפיין חדש ומקיף בעלות מוערכת של 3.5 מיליון ש"ח

חדש בישראל:
THINS”"- קטגוריית חטיפי דגנים חדשנית
מבית NATURE VALLEY,
ריבועי גרנולה דקים בציפוי שוקולד מפנק
לרגל ההשקה יוצאות חברות ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל,
בקמפיין פרסום שעלותו כ- 3.5 מיליון ₪,
תחת הקונספט "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע"

מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley גאה להשיק לראשונה בישראל את קטגוריית חטיפי הדגנים החדשנית THINS. בשלב הראשון תציע הקטגוריה שני טעמים בעלי מרקם פריך המזוהה עם המותג Nature Valley: ריבועי שיבולת שועל מלאה עם ציפוי שוקולד וריבועי שיבולת שועל מלאה ובוטנים עם ציפוי שוקולד. החטיפים החדשים
מהווים את השילוב המושלם שבין עולם המתוקים לבין המגע האיכותי והבריאותי של Nature Valley וכל זאת ב- 85 קלוריות בלבד ליחידה.

לרגל ההשקה יוצאות חברות ג'נרל מילס וליימן שליסל, בקמפיין חדש ומקיף בעלות מוערכת של 3.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע".

קמפיין הפרסום הצפוי לעלות החל ממחצית חודש מאי, כולל : סרטון פרסומת אשר יעלה בפריסה רחבה, בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה (24), והערוץ הרוסי (9) . הסרטון ממחיש באמצעות סצנות מנוגדות הלקוחות מהטבע כגון: שקיעה וזריחה, מדבר וגשם ועוד, כיצד שומר הטבע על איזון מושלם וכמוהו גם החטיף החדש מבית Nature Valley.

בנוסף לפרסום טלוויזיה, יכלול הקמפיין גם פרסום חוצות, פרסום בסלולר, פעילות ניו מדיה , פעילות בנקודות המכירה וקמפיין משלים שייערך כחודש ימים בעמוד הפייסבוק של החברה.
במסגרת קמפיין הפייסבוק, יוזמנו הגולשים ליצור במשרד את ה- Nature zone שלהם - פינות מרגיעות לאיזון בשילוב אלמנטים מהטבע, ולזכות באספקה שנתית משרדית של חטיפים ובטיסה זוגית לחו"ל.
ניתן להתעדכן כל העת בעמוד הפייסבוק של המותג: https://www.facebook.com/NatureValleyIsrael

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "אברהם":

General Millsהינה החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי גרנולה ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה. מאז 1975 ועד היום NATURE VALLEY הינו חטיף הגרנולה הנמכר ביותר באמריקה. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.
ג'נרל מילס הינה אחת מ-6 חברות המזון הגדולות בעולם עם מחזור פעילות שנתי של כ 14.9 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב והיא פועלת ומייצרת בלמעלה מ- 30 נקודות ברחבי העולם. בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.
ליימן שליסל הינה חברה משפחתית פרטית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.