מפרסם: פרו אסטרטגיה
תאריך: 13/06/2013 10:16
נושא: ילדים ונוער, צרכנות
מבצע קולון ודיסני
מבצע קולון ודיסני
הודעה לעיתונות

קולון 101 מודיעה על שת"פ עם חברת וולט דיסני ישראל במסגרת הסרט "בית ספר למפלצות" מבית דיסני פיקסאר

מותג הכביסה הצומח - קולון 101 יוצא בשיתוף פעולה ענק עם דיסני ישראל והסרט "בית ספר למפלצות", בהשקעה של כ 2.2 מיליון ₪ במטרה לשמר את התחזקותו של המותג בקטגוריה והגדלת נתח השוק

קולון, המותג הצומח ביותר בקטגוריית הדטרגנטים לכביסה (צמיחה של כ-43% במכר הכספי לפי נתוני נילסן MAT אפריל 2013) יוצא במהלך לחיזוק מובילותו בקטגוריה והגדלת נתח השוק בעזרת שת"פ ייחודי עם הסרט "בית ספר למפלצות" (סרט המשך לסרט מפלצות בע"מ) מבית דיסני פיקסאר.

השת"פ ילווה בקמפיין רחב היקף, אשר עלותו מוערכת בכ-2.2 מיליון ₪ ויכלול: פרסום טלוויזיה, קמפיין דיגיטאלי, קידום מכירות בנקודות מכירה מובילות, מיתוג אריזות ומיתוג מאסיבי בנקודת המכירה.

חגית ברטל פרסקי מנהלת תחום הכביסה ב"רקיט בנקיזר" משווקת המותג קולון 101, מסרה כי: "שיתוף הפעולה עם דיסני ישראל והלהיט של קיץ 2013 בבתי הקולנוע- "בית ספר למפלצות", מציע לצרכנים שלנו "הצעה מפלצתית": כל הרוכש אחד מהמוצרים שבמבצע מקבל כרטיס שני מתנה לסרט. עבורינו זו הזדמנות מצוינת לשיתוף פעולה עם מותג חזק, אהוב ומשפחתי כמו דיסני, והמפלצות בפרט. בכך, אנו מעניקים ערך מוסף לצרכניות שלנו ולמשפחתן, מיצרים עניין ובולטות בנקודת המכירה, כך שהמחיר אינו גורם ההחלטה הבלעדי בקניה".

שחר דוידסון, ראש מחלקת השיווק של דיסני ישראל מסר: "הסרט "בית ספר למפלצות" צפוי להיות אחד הלהיטים החמים של הקיץ ואנחנו יודעים שהקהל הישראלי מחכה לו בציפייה. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה עם רקיט בנקיזר מאפשר למותג רובד נוסף ומנצח המקשר את עולם התוכן של דיסני פיקסאר לכל המשפחה לנקודות המכירה. שיתוף הפעולה יאפשר למעריצי הסרט לפגוש את הדמויות המוכרות והאהובות עליהם גם מחוץ למסך הגדול ויחשוף את הסרט לקהל גדול ומגוון יותר".

נתוני נילסן MAT אפריל 2013

  • שוק הכביסה בישראל מוערך בכ-417 מיליון ₪ בשנה
  • המכר השנתי של קולון כ- 71.4 מיליון ₪ , צמיחה של כ- 43% ביחס לשנה קודמת
  • קולון הינו המותג המוביל במכר הכמותי עם נתח שוק של 21.4%
  • קולון הינו המותג המוביל ב % חדירה בקטגוריית הכביסה עם 34.4% חדירה, גידול של כ-11 נקודות ביחס לשנה קודמת (נתוני נילסן MAT מרץ 2013)
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.