מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של הוועידה הישראלית הראשונה למסחר אלקטרוני Go E-Commerce 2013
משרד יחסי הציבור הירושלמי מרום תקשורת זכה לקבל את תקציב יחסי הציבור של הוועידה הראשונה בישראל למסחר אלקטרוני Go E-Commerce 2013, שיזמה ומפיקה חברת מידע כנסים ותתקיים ב-18 ביולי 2013 במרכז הקונגרסים אבניו, קריית שדה התעופה.
מדובר בכינוס ראשון מסוגו בארץ בו ישתתפו מומחים מובילים מתחום המסחר האלקטרוני, שילמדו את באי הכנס כיצד להפוך לעסק יעיל יותר, אפקטיבי יותר ומרוויח יותר. עוד יספק הכנס הזדמנות מקצועית ראשונה בישראל לחבור יחד ולחלוק נהלים, תהליכים ואמצעים מומלצים לפעולה, לדון באסטרטגיות שוק, נושאים רלוונטיים ומגמות, לערוך מפגשים אישיים ולמצוא שותפים עסקיים פוטנציאליים.
מחקרים שנערכו לאחרונה מראים כי שוק המסחר האלקטרוני גדל בקצב מסחרר וכי ההכנסות הגלובליות משוק זה עשויות לגדול ב-40 מיליארד דולר בחמש שנים הבאות. ככל שאנשים מבלים יותר זמן במרחב האינטרנטי - ברשתות חברתיות, בקניות ובפעילויות אונליין שונות - כך גם העולם האמיתי מתחיל לעסוק בענייניו במרחב זה. לכן ישנו צורך חיוני להבין כיצד ניתן לגבור על האתגר של שילוב צרכנים אינטרנטיים בתהליך הרכישה.
בוועידה ישתתפו בין היתר: גוגל ישראל, eBay ישראל, PayPal ישראל, מנכ"ל קבוצת zap ניר למפרט, מנכ"ל עדן טבע מרקט גיא פרוביזור, מנכ"ל גרופון ישראל דורי היללי, מנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דב, מנכ"לית וואלה שופס סיגל כספי, מייסד under.me דודי בלסר, דואר ישראל, ורבים אחרים.
הוועידה בחסות: eBay ישראל, PayPal ישראל, קבוצת Pionet, קבוצת zap, סטוניס, Cal, FedEx, גוגל ישראל, וואלה שופס, SAP, UTest, SiSense, Robin, YedaTech, Zigit, Tranzila, i-commerce, IMEC, Sears Israel, DHL, Zer4u, Air Mail Express, UPS.
בין הנושאים שיידונו בוועידה: מי מפחד ממסחר אלקטרוני, אסטרטגיות במסחר אלקטרוני, שיטות שיווק רשתיות לעידוד מכירות, טכנולוגיות מסחר אלקטרוניות, חוויית הצרכן בקניות אונליין ומיזוגה עם חוויית האוף-ליין, הצד האפל של מסחר אלקטרוני, שילוח ומסחר אלקטרוני, כיצד מטמיעים פעילות מסחר אלקטרונית, ועוד.
עם קבלת התקציב החדש ציינה טל מרום-מלובץ, מנכ"ל מרום תקשורת, כי "אנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחיקנו לטפל בנושא כה אקטואלי ומעניין. אני מבקשת להודות לחברת 'מידע כנסים' על האמון שנתנו בנו לטפל בכנס חשוב זה".
מרום תקשורת הינו משרד ייחודי, חדשני, פורץ דרך ונמרץ המתמחה בעיקר בתחומי התיירות, תרבות, קולינריה, אמנות, ירוק, כלכלה וסגנון חיים. המשרד בוחר מספר מצומצם של לקוחות נבחרים על מנת להעניק להם שירות אינטנסיבי, אישי ומקצועי, וכן חשיבה אסטרטגית ומקצועית.
בין לקוחות מרום תקשורת: אלרוב שדרות ממילא, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, SMART TOUR, מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, עיריית ירושלים, רשת מסעדות הסושיה, מלון אמריקן קולוני, מלון ענבל, רשת מסעדות פרנג'ליקו, הגנים הטכנולוגים ירושלים, בריין גיימס ישראל, OMC Israel, בית חולים אלי"ן, עמותת להושיט יד (בהתנדבות).