מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 10/07/2013 11:51
נושא: אופנה
צילום: לם וליץ סטודיו - נאוטיקה
צילום: לם וליץ סטודיו - נאוטיקה
הודעה לעיתונות

המותג הבילאומי נאוטיקה משיק חנות מכירות באינטרנט - בעברית

חברת SBN פותחת
חנות מקוונת בישראל
למותג האופנה הבינלאומי NAUTICA

האתר החדש יעניק לגולשים חווית קנייה אונליין
ויציע משלוחים חינם לרגל ההשקה

מותג הפרימיום הבינלאומי הראשון המשיק אתר אינטרנט עם חנות מקוונת בשפה העברית

חברת SBN- המוחזקת בבעלות משותפת של חברת סקאל ספורט ובריל, פותחת בימים אלה חנות מכירות באינטרנט, למותג האופנה נאוטיקה.

אתר המכירות החדש של נאוטיקה, נבנה והוקם בתמיכתו המלאה של המותג האמריקאי ועל כן זהה לו מבחינת העיצוב , השימוש והתדמית.
האתר מציע תמהיל מוצרים רחב של פריטי לבוש, אקססוריז והלבשה תחתונה לנשים, לגברים ולילדים.

כמו כן יציע האתר לגולשים מגוון מבצעים אטרקטיביים והטבות בלעדיות. בשלב זה לרגל ההשקה יוכלו הרוכשים ליהנות משירותי משלוח ללא תשלום.

לדברי תומר ביטרמן, מנכ"ל נאוטיקה בישראל: "המחירים לרכישה באמצעות החנות המקוונת יהיו זהים למחירים בחנויות המותג הפרושות ברחבי הארץ, אולם לרשות גולשי האתר יוצעו גם מגוון פריטים בלעדיים ואטרקטיביים אותם ניתן יהיה להשיג בבלעדיות באתר. עוד מסר ביטרמן: "זמן האספקה לכלל המוצרים שירכשו דרך האתר של נאוטיקה יעמוד על עד 7 ימי עסקים, כאשר ללקוחות ניתנת האפשרות לאסוף את הפריטים או לבצע החזרה של פריטים שנרכשו באמצעות החנות המקוונת בכל חנויות הרשת".

נאוטיקה, הינו מותג הפרימיום הבינלאומי הראשון המשיק אתר אינטרנט עם חנות מקוונת בשפה עברית. לדברי ביטרמן: "חברת נאוטיקה העולמית בחרה בקהל הישראלי ואפשרה הקמתו של אתר משנה לאתר הבינלאומי, בשל העובדה כי הישראלים הינם קונים נאמנים של המותג וכן מאמצים חידושים טכנולוגיים וחדשניים מבחינת הרגלי הקניה שלהם".

בבנייה, בפיתוח ובהתאמת האתר לקהל הישראלי הושקעו כחצי מיליון שקלים. האתר נוח, מתקדם, מאובטח לשימוש ומציע למשתמש אופציית בחירת שפה בעברית. בנוסף, מציע האתר לגולש הישראלי טבלת מידות נוחה שהותאמה במיוחד לטבלת המידות הישראלית.

לדברי ביטרמן ": "זמן רב, מחשבה, מאמצים והשקעה כספית רבה הושקעו בבניית ובפיתוח האתר שמציע לישראלים לראשונה נגישות מקסימאלית למותג העל הבינלאומי. אנחנו הראשונים שעושים את הצעד הזה בישראל ומקווים שפתחנו את הדלת למותגי על נוספים שילכו בדרכנו". עוד הוסיף ביטרמן: "מדובר בצעד אסטרטגי שמציב את קהל הצרכנים הישראלי בקו אחד עם לקוחות מותגי העל הבינלאומיים מסביב לעולם. אנו חיים בעולם גלובאלי ונדרשת התאמה של סגנון חיים זה גם בתחום האופנה. אנו גאים להוביל מהלך ראשוני של מותגי אופנת הפרימיום בישראל. נאוטיקה כמותג שחרת על דגלו את חדשנות ופריצת הדרך יאפשר לרוכשים באתר שלו להתאהב מחדש בכל הקשור לאופנה וסגנון חיים ספורטיבי איכותי. "

חברת האופנה נאוטיקה הוקמה בשנת 1983 על ידי המעצב האמריקאי דיוויד צ'ו. החברה מפעילה מאות סניפים ברחבי העולם. בישראל, משווקת נאוטיקה על ידי קבוצת סקאל וחברת בריל ומפעילה 20
חנויות מותג בישראל וכן ל- 100 נקודות מכירה.

נשמח לתת דגש גם לעניין הקנייה אונליין מהבית- הנגישות, המשלוח עד הבית, האפשרות להחליף/ להחזיר, הנוחות שבשימוש וההזמנה מהאתר וכן הנוחות בפריסה הרחבה של החנויות שמאפשרת החזרה/ החלפה/ איסוף בכל הארץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.