רשת מרפאות פרופורציה
רשת מרפאות פרופורציה
הודעה לעיתונות

האקדמיה לניתוחי פנים בארה"ב: עלייה חדה בביקוש לטיפולים אסתטיים בעקבות פעילות ברשתות חברתיות

סקר חדש בקרב מאות פלסטיקאים בארה"ב, מצביע על קשר ישיר בין פעילות ברשתות המדיה החברתית לבין עליית הביקוש בענף הטיפולים האסתטיים

עידן הרשתות החברתיות הוא כנראה העידן הכי ויזואלי בהיסטוריה האנושית. עוד בטרם נפגשנו עם אנשים פנים אל פנים, אנו פוגשים אותם במדיה החברתית ונחשפים לשפע אינסופי של תמונות של אנשים מתוחזקים היטב. אחת התחושות הרווחות היא שבין הטלוויזיה בHD, הפייסבוק, האינסטגרם והיוטיוב, אנשים רבים צופים בעצמם בתמונות סטילס ובקטעי ווידאו ומגיעים להחלטה לשפר את הנראות הפיזית שלהם.

תחושות אלו, קיבלו לאחרונה חיזוק מחקרי: הפעילות ההולכת וגוברת ברשתות חברתיות, גורמת לעלייה של עשרות אחוזים בביקוש לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. כך עולה, מתוצאות הסקר השנתי של האקדמיה האמריקנית לניתוחי פנים (AAFPRS) אשר מצביעות על קשר ישיר בין פעילות אינטנסיבית ברשתות המדיה החברתית לבין עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים:
על פי על פי הסקר, שנערך בקרב 752 פלסטיקאים ,קיימת עלייה של 31% בבקשות לניתוחים פלסטיים, כתוצאה מהאופן שבו אנשים רוצים להציג את עצמם ברשתות חברתיות. על פי הסקר, העלייה בביצוע ניתוחים קוסמטיים באזור הפנים הייתה המשמעותית ביותר והיוותה 73 אחוזים מכלל הניתוחים הפלסטיים בשנת 2012, בהשוואה ל-62 אחוזים בשנת 2011. בין הטיפולים הפופולאריים ביותר שדווחו: ניתוח אף, בוטוקס ומתיחת פנים.
האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים פרסמה בינואר סקר נוסף מתוכו עולה כי למעלה מ-50 אחוזים מהמנתחים הפלסטיים בארה"ב- משתמשים ברשתות החברתיות, לצורך עבודתם המקצועית.
לדברי ד"ר פאול סופר, המנהל הרפואי של רשת מרפאות פרופורציה :" לא ידוע לנו על סקר דומה שנערך בישראל, אולם אין ספק, שמאז שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו, ישנה עלייה של עשרות אחוזים, בביקוש לטיפולים אסתטיים, בעיקר כאלו הקשורים למראה הפנים. העלייה בביקוש מורגשת בקרב גברים וגם נשים, המחפשים טיפולים אסתטיים לא פולשניים, לשיפור המראה, דוגמת טיפול טאצ'-אפ לפיסול הפנים ללא ניתוח. מדובר בעיקר בטיפולים ולא בניתוחים, שהרי בגילאי 30-40, שיפור המראה ממילא מתרכז בעיקר בהעלמת קמטים וקמטוטים, ועיצוב עדין והרמוני של הפנים, תיקון א-סימטריה באף, עיצוב עצמות לחיים, שפתיים וכדומה. אופי הפניות המתקבלות אצלנו בסניפים בשנים האחרונות, מראות נטייה מובהקת לשיפור המראה בעקבות פעילות מרובה ברשתות החברתיות והרצון והצורך להתבלט בהן. אנו צופים, שמגמה זו תמשיך, וככל שהשימוש ברשתות החברתיות יעלה – כך הביקוש לטיפולים אסתטיים יעלה בהתאמה"

לתיאום פגישת ייעוץ 5599*, ולפרטים נוספים באתר הרשת בכתובת www.proportsia.co.il.
דף הבית של הרשת בפייסבוק: https://www.facebook.com/Proportzia

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יוספה תקשורת - דוברות ויחסי ציבור.