אפליקציית house of color- שוורצקופף פרופשיונל
אפליקציית house of color- שוורצקופף פרופשיונל
הודעה לעיתונות

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה: "House of Color"

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה:
"House of Color"

אפליקציה חדשנית המעניקה שירותי צביעת שיער מודרניים ומקיפים, לסלונים לעיצוב שיער של "שוורצקופף פרופשיונל"
האפליקציה מאפשרת לבחור את הצבע המושלם ביותר לכל לקוח, לפתח את הפורמולה המדויקת ביותר של הצבע הנבחר, לשמור את התמונות ואת היסטוריית הצבע של כל לקוח ועוד.
האפליקציה זמינה במכשירי אייפד, אייפון ואנדרואיד.

עם האפליקציה החדשנית House of Color""- "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קוצרן הנקל מציבה אמות מידה חדשות וגבוהות, בתמיכה בסלונים לעיצוב שיער ובתקשורת עם הלקוחות. האפליקציה רבת הפנים עם המבנה הקל להבנה ולשימוש, מציעה את הייעוץ הטוב ביותר לצביעת שיער מושלמת. הכלי החדשני להרחבת הידע של מעצבי שיער על צביעת שיער, הכולל: ייעוץ "צעד אחר צעד", נוסחאות ומגמות אופנה עדכניות- מעיד על מחויבותה של "שוורצקופף פרופשיונל" להצלחתם של סלונים לעיצוב שיער בכל רחבי העולם. אפליקציית"House of Color" הזמינה למכשירי אייפד, אייפון ואנדרואיד, מוצגת לצד ההשקה המתוחכמת של צבעי IGORA ROYAL המשודרגים- סדרת הדגל של צבעי השיער של "שוורצקופף פרופשיונל". האפליקציה החדשה מזמינה את מעצבי השיער להיכנס לתוך עולם צבעי השיער באופן דיגיטאלי ומציעה אפשרויות מגוונות:

ייעוץ מקצועי על צביעת שיער של "שוורצקופף פרופשיונל"

בכמה שלבים בלבד ועל ידי הזנת מידע כללי, כגון סוג השיער והצבע הרצוי, הפיצ'ר הנוח לשימוש "Client Consultation" מסייע למעצב השיער לשאול את השאלות הנכונות ביותר לבחירת צבע השיער המושלם לכל אחד ואחת מלקוחותיו. גם עם רמות מיומנות שונות בצביעת שיער, מעצבי השיער יכולים כעת לבחור בקלות מתוך מגוון רחב של צבעי שיער של "שוורצקופף פרופשיונל", כמו צבעי IGORA ROYAL, Essensity , או BlondMe. כעת, מציאת סוג הצבע המושלם ללקוחות שלכם, מעולם לא הייתה קלה יותר!

Formula Creator - העוזר הצמוד שלכם

לאחר שצבע השיער נבחר, האפליקציה הופכת לחלק בלתי נפרד מזרימת העבודה היומיומית של מעצבי השיער עם פונקציית ה-"Formula Creator", הכוללת: נוסחות מדויקות לכל סוג שיער, שעון עצר יעיל למדידת זמן הפיתוח ואפשרות להתאמה אישית של הפורמולה, על פי מגוון צבעי השיער הזמין בכל סלון.

My Clients - שמרו את המידע, התמונות והיסטוריית צביעת השיער של הלקוחות שלכם

אפליקציית "House of Color" משלבת בתוכה מערכת ניהול לקוחות מקיפה של 360°. ניתן כעת לשמור מידע כללי, כגון: שם הלקוח, תאריך יום ההולדת או פרטי קשר בתוך היישום. יתרה מכך, מעצב השיער יכול להסתמך על האפליקציה במהלך הביקור הבא של הלקוח במספרה: שמירת נוסחאות, מוצרים שנעשה בהם שימוש והערות, הם חלק מפונקציית"My Clients" שביישום. ניתן גם לשמור את צבע השיער הסופי עם תמונה, שהופכת לחלק מנתוני הלקוח.

קולקציית מראות השיערEssential Looks - ההשראה העדכנית ביותר של "שוורצקופף פרופשיונל"

אפליקציית"House of Color" מציעה גם השראה יצירתית מקולקציית מראות השיער החצי שנתית עטורת השבחים- קולקציית Essential Looks . תמונות מרהיבות של מגמות צבעי השיער העדכניות ביותר בהשראת מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם, מציגות את החזון היצירתי של "שוורצקופף פרופשיונל". רכיבייEssential Looks ששולבו באפליקציה, הופכים את הכלי למקור מידע ומדריך רב ערך לשירותי צביעת שיער בעסקי הסלונים לעיצוב שיער.

למידע נוסף נא לבקר באתר www.schwarzkopf-professional.com או www.press.henkel.com

קונצרן הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים מובילים וטכנולוגיה מתקדמת בשלושה תחומים: כביסה וטיפוח הבית, תכשירי קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. הקונצרן נוסד ב-1876 והינו מוביל בשוק הבינלאומי, הן במגזר הפרטי והן במגזר התעשייתי, עם מותגים בעלי שם כגון: Persil, Schwarzkopf ו- Loctite. הנקל מעסיקה מעל 47,000 עובדים ודיווחה על מכירות בסך 15,605 מיליון אירו ורווח תפעולי מתואם של 2,029 מיליון אירו בשנת 2011. המניות המועדפות של הנקל רשומות במדד המניות הגרמני DAX.

לפרטים נוספים: טל דקל – הראל מורדי, תקשורת שיווקית משולבת בע"מ – 0526-987698

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.