הודעה לעיתונות

פיליפס העולמית חשפה היום את הסלוגן החדש----“innovation and you”

== פיליפס חושפת כיוון חדש למיצוב המותג פיליפס הממוקד סביב חדשנות ואנשים
החברה מציגה סלוגן חדש“innovation and you” וכמו כן עיצוב עדכני של המגן ,הסמל המסורתי של פיליפס . ==

אמסטרדם, הולנד - רויאל פיליפס (סימול: PHG , AEX : PHIA ) היציגה היום את מיצוב המותג החדש שלה , המתבסס על המורשת של החברה של יצירת חדשנות משמעותית עבור אנשים. כחלק מהמיצוב מחדש של המותג פיליפס הציגה את סיסמת המותג החדשה“innovation and you”, אשר מושרשת באמונה החזקה של פיליפס שהחדשנות היא משמעותית רק אם היא עונה על הצרכים והרצונות של אנשים . בנוסף הציגה החברה עיצוב עדכני של סמל המגן המסורתי בחזית מטה החברה באמסטרדם.

" חדשנות נטועה בדנ"א שלנו מאז שהצגנו את הנורה הראשונה שלנו לפני יותר ממאה ועשרים שנים " , אמר מנכ"ל פיליפס פראנס ואן האוטן . "אנו מאמינים כי מיצוב המותג החדש משקף טוב יותר את היעוד של פיליפס לשפר את חייהם של אנשים באמצעות חדשנות משמעותית. כחברת טכנולוגיה, המחויבות שלנו היא לספק חדשנות שתניע את הצמיחה העתידית שלנו והיא משמעותית עבור אנשים. באמצעות החדשנות אנו נהפוך את שירותי הבריאות לזמינים יותר וברי השגה יותר. פתרונות תאורת ה-LED החסכוניים באנרגיה שלנו ישפרו את רווחתם של אנשים ויהפכו את העולם ליותר בר קיימא . מכשירי החשמל הביתיים והשירותים שלנו ישפרו את אורח החיים של אנשים , את בריאותם ורווחתם . זה מה שהמותג שלנו מייצג ".

מיצוב מותג החברה החדש עליו הודיעה פיליפס היום הושק באמצעות פלטפורמת סיפורים דיגיטלית (DIGITAL STORY TELLING (,המציגה מגוון רחב של חידושים שיש להם השפעה חיובית על חייהם של אנשים , כגון טיפול חדשני באמצעות אולטרא סאונד עוצמתי וממוקד מונחה ע"י סורק MRI למיגור גידולים סרטניים תוך הימנעות מפגיעה ברקמה בריאה מסביב לגידול. חידוש נוסף הוא ה-PHILIPS HUE מערכת תאורה אישית אלחוטית אשר הותקנה על ידי משפחה בלונדון כדי ליצור מעגל שינה וערות מותאם לבת הקטנה שלהם. עוד באתר האינטרנט של החברה ,רופא שיניים מסביר מדוע הוא ממליץ למטופלים שלו להשתמש בטכנולוגית בריאות פה של פיליפס Sonicare , כיוון שהוא משוכנע כי חדשנות זו מסייעת לאנשים לנקות את שיניהם בצורה יעילה יותר ולשפר את בריאות הפה שלהם .

לצד הסלוגן החדש , הציגה פיליפס גם את העיצוב החדש של המגן שלה [ הקישור למגן Backgrounder ] ,האייקון החזותי המוכר של החברה אשר נודע בשימוש לראשונה בשנת 1934. במקור ייצג המגן איך החדשנות שהוצגה בתחום תקשורת הרדיו קירבה בין אנשים באופן חסר תקדים ושיפרה את חייהם. גם היום המגן האייקוני ימשיך להיות סמל של חדשנות ואמון. המגן שעוצב מחדש ימשיך לשחק תפקיד חשוב בזהות התאגידית המעודכנת כיוון שמותגים יותר ויותר נדרשים לסמלים רגשיים כחלק מזהותם . המגן המעוצב מחדש ממשיך לשאת האלמנטים המוכרים שלו , אם כי עכשיו עודכן העיצוב כדי לשקף את השינויים של המאה ה -21 , המתאימים יותר למדיה דיגיטלית וערוצים ניידים.

השינוי במיצוב מותג הוא המשכה של תכנית ה- ACCELERATE שעוצבה על מנת להפוך את החברה לחברת טכנולוגיה זריזה יותר, יזמית יותר ומובילה בתחומי הבריאות , התאורה ומוצרי הצריכה הבריאות והרווחה . כחלק מהמסע הזה , פיליפס עשתה שינויים מרחיקי לכת במגוון המוצרים שלה וכדי לשקף את זה , שונה שם החברה לרויאל פיליפס בתחילת השנה. על פי מחקר חיצוני , המותג פיליפס כיום הוא מותג מוביל , אמין ביותר עם ערך מותג מוערך של 9.8 מיליארד דולרים .

בקר בפלטפורמת הסיפורים הדיגיטלית החדשה של פיליפס www.philips.com / innovationandyou

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.