הודעה לעיתונות
משרד הכרטיסים "לאן" אינו אחראי לתקלה בערב גמר גביע המדינה בכדורסל
בניגוד לפרסומים השונים בכלי התקשורת, משרד הכרטיסים "לאן" מבקש להבהיר כי לתקלה שבגללה נאלצו אוהדי כדורסל רבים להיכנס באיחור למשחק גמר גביע המדינה אתמול (יום חמישי) בהיכל נוקיה, אין כל קשר למשרד הכרטיסים "לאן" והמשרד או עובדיו אינם אחראים לתקלה ולעוגמת הנפש שנגרמה לאוהדים.
ב"לאן" מבקשים להבהיר כי מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב הייתה באחריות הבלעדית של מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב ולאנשי משרד הכרטיסים של "לאן" לא היה שום חלק במכירה.
"משרד הכרטיסים 'לאן' עסק במכירת כרטיסים לאוהדי הפועל אילת ולציבור הרחב ואילו מכבי ת"א קיבלה לידיה ולאחריותה את הכרטיסים שיועדו לאוהדי מכבי ת"א ועסקה במכירת הכרטיסים כפי שהיא עושה במשחקי הליגה וגביע אירופה. לצערי ישנם מספר אנשי תקשורת אשר לא בדקו את הנושא ומיהרו להאשים את 'לאן' מבלי שבדקו קודם את הנושא. משרד הכרטיסים 'לאן' הוא ממשרדי הכרטיסים הוותיקים והטובים בישראל המעניק שירות מקצועי ואמין לקהל לקוחותיו וכך היה גם במשחק גמר גביע המדינה" .
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי - ייעוץ תקשורתי.