עדי כהן: "לקוחות הרשת ייהנו מחסכון של מאות שקלים בסל הקנייה החודשי"
מועדון הלקוחות של טיב טעם
חוצה את רף 200 אלף החברים
הרשת חוגגת 6 שנים להקמת מועדון הלקוחות בחודש יום הולדת שיכלול מבצעים
חסרי תקדים והטבות אטרקטיביות ובלעדיות:
25% הנחה על מגוון
רחב של מותגים וקטגוריות מידי שבוע
עדי כהן: " לקוחות הרשת ייהנו מחסכון של מאות שקלים בסל הקנייה החודשי"
במהלך חודש מרץ, החל מה-2/3 ועד ה-29/3, תחגוג רשת "טיב טעם" יום הולדת למועדון הלקוחות. מועדון הלקוחות של טיב טעם הוקם בשנת 2009 וכיום חוצה את רף 200,000 חברים, וצומח בקצב של כ- 6% בשנה.
במסגרת החגיגות תקיים הרשת במהלך חודש מרץ "חודש יום הולדת לחברי המועדון", אשר ייהנו מהנחה בגובה של 25% אחוז על מגוון המותגים המובילים בקטגוריות מוצרי החלב, סלטים, גבינות, מוצרי ניקיון, טיפוח, גלידות , פסטות, קפואים, קפה, תבלינים, רטבים, פסטות, בירות, שמן זית, משקאות קלים, חטיפים, עוגות, דגני ילדים , ועוד. מדובר בהנחות משתנות מידי שבוע, שיתקיימו בנוסף למבצעים וההטבות שיערכו במשך החודש גם למצטרפים חדשים וזאת לצד פעילויות חווייתיות בסניפים.
לרגל החגיגות תצא הרשת בקמפיין רחב, שיכלול עיתונות ארצית ומקומית, דיוור ישיר ופעילות פייסבוק בעלות הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪
לדברי עדי כהן, מנכ"ל רשת "טיב טעם": "מועדון הלקוחות של טיב טעם משמש כלי להגברת הנאמנות בקרב הצרכן שנהנה מחוויה קולינרית וניחוח בינלאומי, בשילוב מחירים תחרותיים והוגנים. עפ"י נתוני המועדון, לקוחות טיב טעם הם לקוחות קבועים הרוכשים בממוצע בין 1-2 קניות שבועיות שהמגמה היא הגדלת סל הקנייה בזכות ההטבות, מגוון הפעילויות, ההנחות והמבצעים המיוחדים למועדון".
מועדון הלקוחות של "טיב טעם" הינו היחיד שמציע לחבריו הנחה "ביד ומיד" – הנחה של 5% - 10% על סך עלות הקניה, ללא התניות, וזאת לצד הטבות ומבצעים בלעדיים על מגוון המוצרים האיכותיים שמוצעים ברשת. כמו כן מוזמנים חברי המועדון לפעילויות חוויתיות ייחודיות כגון סדנאות יין, מתכונים והדגמות לבישול ביתי איכותי, טעימות מטעמים מכל העולם ועצות מומחי הבשר המובילים בארץ לבחירת, בישול ותיבול נתחי בשר מובחרים ועוד.