טקס הענקת חגורה
טקס הענקת חגורה
הודעה לעיתונות

גדולי אמנויות הלחימה בארץ על מזרן אחד - הענקת דרגה לחיים בכר

לפני מספר ימים התקיים מפגש מיוחד במינו במרכז לאומנויות לחימה והגנה עצמית I.B.K.O , בפתח-תקווה בראשותו של שיהאן חיים בכר גדול אומנויות הלחימה בישראל.

במפגש נכחו מאמנים בכירים משיטות לחימה שונות וכ-70 לוחמים מדרגה של חגורה שחורה ומעלה, אשר הגיעו במיוחד מקצוות הארץ לאימון קראטה שהועבר ע"י שיהאן חיים בכר.

במהלך האימון המלווה בזיעה רבה, תוך כדי שיתוף פעולה מלא של כל הנוכחים, הודגמו תרגילי קראטה, הגנה עצמית ותרגילים לספיגה וחישול הגוף.

בסיום האימון נערכה מצגת לכבוד יום הולדתו ה – 63 של שיהאן חיים בכר, ובה הוצגו תקופות שונות בחייו מתחילת דרכו כנער ועד היום כאמן לחימה מוביל.

רגע השיא של הערב היה טקס מרהיב שבו קנצ'ו דניס הנובר, מייסד שיטת דניס הישרדות , מורו ומדריכו של שיהאן חיים בכר, העניק לו חגורה אדומה בדרגת דאן 9.

בנוסף הוענקה לבכר תעודה המסמלת את הדרגה והתואר החדש "סייקו שיהאן", עליה חתמו בכירי אומנויות הלחימה בישראל וביניהם: קנצ'ו דניס הנובר, שיהאן שלום אביטן, שיהאן אלי ביטרן, סוקה חיים פאר, מאסטר אבי נרדייה , שיהאן ירון הנובר, שיהאן רן שטיינברג ושיהאן מקס אזולאי.

לבסוף חתמו על התעודה גם הסנסאים הבכירים והוותיקים בארגון של שיהאן חיים בכר: סנסאי אבי דוד , סנסאי איציק גזלה , סנסאי אבנר צברי וסנסאי רובי אבוהב, אשר גם העניקו למורם הנערץ חגורה שחורה נוספת דן 9 המייצגת את הקראטה המסורתי בעולם.

את הדרגה הבכירה סייקו שיהאן, קיבל חיים בכר לאחר למעלה מ- 40 שנה של אימונים מפרכים יומיים תוך התמדה ביסודות הקראטה.

בצעירותו שימש כקפטן נבחרת ישראל ובמשך שנים שימש כיו"ר וועדת שופטים ושופט ראשי בתחרויות קראטה הגדולות בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בר-דעה אסטרטגיה שיווקית.