שער גיליון ראשון גווול של הוצאת תכלת. יחצ
שער גיליון ראשון גווול של הוצאת תכלת. יחצ
הודעה לעיתונות

קבוצת תכלת תקשורת משיקה את "גווול", ירחון כדורגל לילדים לנוער

קבוצת תכלת תקשורת משיקה את "גווול", ירחון כדורגל לילדים ולנוער, אותו יערוך עיתונאי הספורט הוותיק רון עמיקם. הגיליון הראשון יופץ החודש

קבוצת התקשורת תכלת תקשורת, מוסיפה לשורת המגזינים שלה את "גווול", ירחון כדורגל חדש, שמיועד לילדים ולנוער, אותו יערוך רון עמיקם. הגיליון הראשון של הירחון, יושק החודש בלמעלה מ-800 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ, יופץ ב-100,000 עותקים ויכלול 68 עמודי כרומו, שיעסקו בכדורגל הישראלי והעולמי. "גווול" מצטרף לשורה של מגזינים מבית תכלת תקשורת, המוציאה לאור הגדולה בישראל, המפיצה 24 מגזינים במגוון רב של נושאים, ביניהם לייף סטייל, הורות, אופנה, טבע ועוד, הפונים לקהל יעד מגוון, בתפוצה של למעלה מחצי מיליון ישראלים. החברה מוציאה לאור בין היתר את המגזינים "את", "להיות הורים", "הורים וילדים", מגזיני "נשיונל גאוגרפיק" ועוד, לצד עיתוני ילדים ונוער נוספים, ביניהם "מעריב לילדים", "מעריב לנוער", "אותיות" ועוד.

עקיבא גולדבלום, מנכ"ל "תכלת תקשורת" מסר: "אנחנו גאים ושמחים להשיק את "גווול", שמצטרף למשפחת המגזינים הענפה שלנו. כל אמצעי תקשורת שמכבד את עצמו, מקדיש כיום מדורים ייעודיים לספורט, אולם לצעירים המתעניינים בכדורגל, זה לא מספיק. גווול הוא היחיד שמנגיש מידע רב בשפה המתאימה להם, בזוויות שמעניינות אותם, ומספק להם מידע וחומרים הקשורים לכדורגל, אותם אינם יכולים למצוא בשום מקום אחר. רון עמיקם, שחי ונושם כדורגל, נבחר לתפקיד העורך הראשי, ויחד יצרנו את עיתון הכדורגל האיכותי והגדול מסוגו בארץ".

הגיליון הראשון של הירחון החדש יכלול פרויקט הכנה מיוחד ומקיף לקראת המונדיאל בשני חלקים, שיימשך בגיליון הבא, סקירה מקצועית של נבחרת ישראל והנבחרות המתמודדות במונדיאל, ראיון עם שוערה המיועד של נבחרת ישראל ובית"ר ירושלים, אריאל הרוש, כתבות ופרטים על כוכבים מהארץ ומהעולם, פוסטרים של השחקנים ומדורים קבועים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יוספה תקשורת - דוברות ויחסי ציבור.