נציג Ogilvy & Mather Advertising בלונדון ישתתף בוועידת MAD
== זה למעלה מ- 20 שנה שיומאן יוצר קמפיינים מצליחים למותגים ידועי שם כמו אאודי, BMW, קסטרול, קוקה קולה, Dove, Expedia, Kronenbourg1664, KFC, SABMiller וכן Virgin Atlantic ==
גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, ישתתף בוועידת 2014MAD , הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של גלובס בשיתוף orange. יומאן יעביר בוועידה את הרצאתו העוסקת בחדשנות במוצר ובחוויית המשתמש ובפרסום במציאות מתחלפת.
במסגרת תפקידו כמנהל קריאייטיב ראשי, יומאן מפקח על כל עבודת הקריאייטיב של Ogilvy & Mather Advertising (לונדון). זה למעלה מ- 20 שנה שהוא יוצר קמפיינים מצליחים למותגים ידועי שם כמו אאודי, BMW, קסטרול, קוקה קולה, Dove, Expedia, Kronenbourg1664, KFC, SABMiller וכן Virgin Atlantic.
יומאן עבד בעבר ב- TBWA Hunt Lascaris וב- Net#workBBDO , לפני שהקים סוכנות משלו -- HarrisonHuman -- שנרכשה על ידי Ogilvy/WPP בשנת 2003. בנוסף הוא שימש כיו"ר ה-South African Creative Circle. במהלך השנים זכה יומאן ב- 72 "פרסי אריות" בקאן, כולל בתחומי הסרטים, הסייבר, ה-Outdoor והרדיו.
ועידת 2014MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange תתקיים ב- 16 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.
הוועידה תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".
לפרטים ולהרשמה: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4290&leadid=676