מפרסם: MR-PR
תאריך: 16/07/2014 13:24
נושא: דתות
השתתפות חברות גדולות ומובילות במשק
השתתפות חברות גדולות ומובילות במשק
השתתפות חברות גדולות ומובילות במשק1
השתתפות חברות גדולות ומובילות במשק1
הודעה לעיתונות

הצלחה מרשימה לימי העיון של העצמה והוקרה למאות עובדות רשת "פתחיה" לחינוך מיוחד

הצלחה מרשימה לימי העיון של העצמה והוקרה
למאות עובדות רשת "פתחיה" לחינוך מיוחד

"רגעי התעלות והתרגשות על שנה נוספת שחלפה בהשקעה נושאת פירות"

ימי העיון של רשת "פתחיה – לחינוך מיוחד", שהפכו למסורת של עשייה מוצלחת מובילה, נחתמו בהצלחה מרשימה גם השנה. מאות עובדות רשת "פתחיה-לחינוך מיוחד" יצאו בשבוע שעבר ליומיים גדושים של העצמה ומרגוע במלון כינר גליל. שלושה ימים גדושים במסרים מחזקים, התעלות וגם פעילות והווי מגבש, חלפו על מאות הנשים והעובדות בצוות הנרחב של "פתחיה".

יומה הראשון של התכנית נפתח בחצות הליל, עת היאספו כל העובדות מן הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ: ירושלים, בית שמש, אלעד, בני ברק, ביתר, מודיעין עילית ואף נתיבות.

באשמורת הבוקר הגיע הצוות להר מירון, שם התקבלה הידיעה המעציבה אודות מציאת שלושת גופות החטופים הי"ד. הבוקר נפתח אפוא בדברי חיזוק ואמירת פרקי תהלים לעילוי נשמת הקדושים. ההתרגשות היתה בשיאה, כאשר מאות הנשים התפללו והפילו תחינה לפני בורא עולם, בעת תפילת שחרית על ציון התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זי"ע.

היום חלף במגוון חוויות מאתגרות, הווי חברתי וגיבוש מרומם, בליווי תכניות מעשירות ומרתקות. ביום השני חווה הצוות הנרחב סדנה מקצועית, המשלבת חוויה אישית עם הפקת לקחים בהתמודדות עם ילדים מתקשים. מפגש מרגש אשר לווה באמנות של ציור על פני החול; וגם סיפור אישי אותו הציגה בתו של איש תקשורת מפורסם.

את ימי הגיבוש חתמו המנהל הרב ישראל גולדקנופף – ויו"ר ומייסד רשת "פתחיה" הרב יצחק גולדקנופף, אשר הרחיב אודות חשיבות הנתינה, שהיא-היא מהות הפעילות היומיומית של עובדות "פתחיה" – המעניקות נתינה ללא גבולות למען הילדים בעלי הצרכים המיוחדים.

במהלך ימי העיון נהנו מאות חברות הצוות מהשתתפות חברות גדולות ומובילות במשק, שפרסו חסות על ימי העיון באופן מרשים ומבורך. בין החברות שהשתתפו:

חברת הטיפוח SEBOCALM (סבו-קלאם), חברת התמרוקים והפרפומריה LOIRE (לאור), שהעמידו לרשות המשתפות מגוון מוצרי החברה להתנסות שזכו לתגובות חיוביות ביותר. כמו כן בלטה חברת "מאיר בייגל" שהשיקה באחרונה את "פתיבייגל" נשנוש אפוי מתוק, מוצר חדש בהשגחת בד"צ העדה החרדית ומגזין 'בופה' לתחום האוכל הכשר של השפית אפרת ליבפרוינד.
מאות העובדות חזרו לבתיהן בתחושת העצמה, גיבוש ומטען רוחני ורגשי רב איכות ורב כמות. "זכינו לזמן איכות והחלפת תוך השקעה מיוחדת של ההנהלה", מסכמות העובדות בהערכה. "החלפת הכח כתום השנה שחלפה, מעניקה לנו כח מחודש לקראת השנה הבאה, ביתר חיזוק וביתר עז עבור הילדים המיוחדים" אמרו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- MR-PR.