מפרסם: MR-PR
תאריך: 16/07/2014 13:47
נושא: קולינריה
פתי בייגל
פתי בייגל
הודעה לעיתונות

חברת מאיר בייגל משיקה חדשנות עולמית: חטיף חדשני וייחודי המשלב בין פתי בר ובייגלה

חברת מאיר בייגל משיקה חדשנות עולמית: חטיף חדשני וייחודי המשלב בין פתי בר ובייגלה

נשנוש מתוק אפוי המכיל רק 4 קלוריות ליחידה

חברת מאיר בייגל משיקה מוצר חדש ופורץ דרך בעולם: פתי בייגל - שילוב מתוק בין פתי בר לבייגלה .מדובר בפיתוח טכנולוגי חדשני וייחודי בעולם, אשר מספק את הצורך בנשנוש מתוק, אפוי, מזין ופחות משמין ממרבית החטיפים.

מנכ"ל מאיר בייגל, גלעד זילברברג: "בעולם בו רווחת בעיה של השמנת יתר, הצלחנו לפתח טכנולוגיה ייחודית, אשר מאפשרת ייצור של נשנוש מתוק אפוי – בעל הטעם המתוק של הפתי בר והמרקם הפריך של הבייגלה. תהליך הפיתוח ארך כשנתיים וכלל השקעה של 3 מיליון ₪. פתי בייגל מכיל חצי מכמות השומן שיש בפתי בר ורק 4 קלוריות ליחידה, כך שמהיום תוכלו לנשנש מתוק בלי ייסורי מצפון. הפיתוח החדשני הוא חלק ממגמה עולמית של שילובי טעמים ומרקמים שונים, אשר יוצרים טעם חדש ומעניין, שלא הכרנו עד כה. כל אלו מביאים בשורה מרעישה לקטגוריה גדולה שכמעט ואין בה חדשנות. השקת פתי בייגל מהווה נקודת ציון חשובה בהתפתחות החברה והמותג, שכן אנו נכנסים היום לראשונה לקטגורית המאפים המתוקים".

פתי בייגל מיוצר בשלושה טעמים – שוקולד, וניל וקינמון. הוא כולל סיבים תזונתיים ואין בו חומרים משמרים ולכן הוא מהווה נשנוש מושלם למבוגרים ולילדים.
חברת מאיר בייגל מתמחה בתחום החטיפים האפויים ומייצרת מכל הלב, זה למעלה מחמישים שנה, מגוון סוגים של בייגלה וגריסיני. החברה חרתה על דגלה לייצר את החטיפים האפויים הבריאים ביותר ולהוביל חדשנות מוצרית בשוק.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.50-6.90 ₪
משקל האריזה: 180 גרם
כשרות: בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובילות

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- MR-PR.