מפרסם: MR-PR
תאריך: 16/07/2014 13:57
נושא: אופנה
SKAGEN DENMARK
SKAGEN DENMARK
SKAGEN DENMARK
SKAGEN DENMARK
SKAGEN DENMARK
SKAGEN DENMARK
הודעה לעיתונות

SKAGEN DENMARK מציגה קולקציה נגישה ומינימליסטית

SKAGEN DENMARK
מציגה קולקציה נגישה ומינימליסטית

עם כניסתה של עונת הקיץ, SKAGEN מסמנת אבן דרך חשובה עבור המותג. מותג SKAGEN לוקח השראה מאלמנטים הטבעיים של חיים דניים יומיומיים, והם באים לידי ביטוי בקולקציית אביב של שעוני גברים ונשים. המותג מתמקד בתרבות ואורח חיים של דנמרק תוך הגדלת מגוון מוצרים ודגמים ושמירה על עיצוב המינימליסטי ונגיש.
סדרת KLASSIK מאופיינת בדגמים המשדרים את המסירות למינימליזם גם בעת אימוץ טרנדים של העונה. שעון עם לוח נקי ופשוט בשילוב עם רצועת עור או רצועה סרוגה ודקה מהווה תוספת קלילה למלתחה של כל אישה. השעון מצופה בכסף מלוטש או זהב ומגיע במגוון רחב של רצועות עור צבעוניות או רצועת מתכת סרוגה.

דגמי AKTIV מעוצבים בהשראת רשתות דיג וסירות צבעוניות לאורך קו חוף של העיר הדנית Skagen, ומיועדים לבחורי ישיבות שרוצים לשדרג את הופעתם בשנייה, החידוש המרענן בעיצוב השעונים של הסדרה בא ליד ביטוי במגוון רחב של רצועות צבעוניות וניטראליות, שמושכות את תשומת הלב. דגמי אקטיב החדשים בעלי לוח שעון של 42 mm בצבע שחור או אפור ו 3 סוגי רצועות סיליקון (אדום, שחור וכתום ) וגם עם צמיד מטיטניום.

אלמנטים טבעיים ומודרניים משתקף בצורה מושלמת בקולקציה הנוכחית והופך את שעוני SKAGEN לפריט שמתאים בכל עת ולכל מטרה. כל פריט ופריט בקולקציה משקף את התכונות החשובות ביותר בעיצוב הדני המסורתי: אור, טוהר וניקיון, משופרים על ידי צבע. בין הדגמים של הסדרה החדשה לאביב קיץ תמצאו שעונים חדשניים עם לוחות עגולים ומלבניים שמושכים את תשומת הלב, לצד עיצובים מינימליסטיים וקלאסיים נצחיים.
עיצוב נקי וקורן מותאם ומועצם באמצעות נגיעות עדינות של צבע לפונקציונאליות וסגנון, הם השילוב המנצח שמציע מותג השעונים SKAGEN .
הקולקציות ייחודיות של Skagen DENMARK מייצגות זיקה לאסתטיקה ואומנות דנית עם דגש על פשטות. המאפיין הבולט של קולקציות - שילוב עיצובים מתוחכמים עם אלמנטים פונקציונאליים, שביחד יוצרים את הפריטים על זמניים שהופכים אותם למושלמים להיום, מחר ולתמיד.

את שעוני SKAGEN DENMARK מייבאת לישראל בבלעדיות חברת ICON אביזרי אופנה בע"מ. ניתן להשיג את השעונים בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. או באתר www.be-icon.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- MR-PR.