הבת של אסף ומיכל אמדורסקי נינה דבש - נבחרה כפרזנטורית של נעלי סקופ לילדים לקמפיין ראשון שלה
דור ההמשך:
נינה דבש אמדורסקי הבת של מיכל ואסף אמדורסקי נבחרה כפרזנטורית הילדים של רשת ההנעלה SCOOP
מדובר בקמפיין ראשון של אמדורסקי ג'וניור
נינה דבש אמדורסקי בת ה- 7, ביתם הקטנה של אסף ומיכל אמדורסקי, נבחרה כפרזנטורית של נעלי הילדים מבית רשת SCOOP. במסגרת החוזה שנחתם לשנת 2015.
נינה דבש אמדורסקי, בת ה- 7 שזהו הקמפיין הראשון שלה, תעלה לכיתה ב' עם תחילתו של ספטמבר הקרוב.
לנינה שני שמות אשר נובעים מיום הולדתה שחל בראש השנה ומכאן שמה הנוסף והמיוחד, דבש.
נינה נולדה כביתם השנייה של ההורים מיכל ואסף אמדורסקי, לה אחות בכורה מילה בת
ה – 13. בין תחביביה הרבים ידועה גם כרקדנית וחובבת משחק.
הקמפיין בכיכובה של נינה דבש אמדורסקי יעלה במהלך חודש ספטמבר עם השקת קולקציית סתיו חורף 2014/2015. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את נינה דבש אמדורסקי למשפחת SCOOP ולשמש לה במה ראשונית כפרזנטורית מותג אופנה מוביל.
אנו בטוחים שהחיבור עם אמדורסקי יורגש היטב בקמפיינים בהם היא תככב ותחזק את הדגשים של רשת SCOOP: עיצוב, מובילות אופנתית ובולטות בנוף ההנעלה בישראל ".
עוד מסר אינסאנז: "אמדורסקי הקטנה משתלבת בכל המישורים של עולם הבידור, מוסיקה, ריקוד ושירה ובחירתה יכולה ליצור תוכן אמיתי לקהל הלקוחות הצעיר שלנו".
רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת מעסיקה פרזנטורית מובילה לצילומי הקמפיין לנשים, רותם סלע ובעבר העסיקה פרזנטוריות מובילות כמו: מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף. הרשת מונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ .