מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 17/09/2014 10:18
נושא: אופנה, נשים
Essie 193 Logo . צילום: יח"צ חו"ל.
Essie 193 Logo . צילום: יח"צ חו"ל.
אסתי ג'ל. צילום : יח"צ חו"ל.
אסתי ג'ל. צילום : יח"צ חו"ל.
ESSIE-EU POSTER A-SALON. צילום יח"צ חול.
ESSIE-EU POSTER A-SALON. צילום יח"צ חול.
צילום: יח"צ חו"ל.
צילום: יח"צ חו"ל.
הודעה לעיתונות

מותג הלקים הנחשק מניו-יורק לציפורניים essie משיק בישראל את הקו המקצועי: essie professional

סדרת המוצרים במכוני יופי מקצועיים
ונבחרים בישראל.

• עם כניסת אססי פרופסיונל לישראל, תושק לראשונה סדרת essie gel, המציעה מהפכה בתחום טיפוח הציפורניים עם מוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך המסייעת לבריאות הציפורניים ומשלבת מראה טרנדי ואופנתי.

• אססי ג'ל – מבוסס על הפורמולה האמריקאית ומאופיין בעמידות גבוהה, במברשת המותאמת לאנשי מקצוע, לדיוק אופטימאלי בעת המריחה ומנעד גוונים עשיר.

• לדברי פול בן עדי, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים ובניהםessie professional "השקת הקו המקצועי מאפשר לנו להגדיל את נתח השוק, בשוק הלקים וטיפוח הציפורניים, המציג בשנים האחרונות צמיחה משמעותית".

מותג הלקים הניו-יורקי לציפורניים essie משיק עכשיו בישראל בימים אלה את הקו המקצועי: essie professional, המיועד ללקוחות הרוצות לקבל שירות במכוני יופי מקצועיים ובסיוע אנשי מקצוע בתחום. המוצרים יושקו במכוני יופי מקצועיים וסלונים נבחרים בישראל.

פול בן עדי, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים essie professional בישראל: "התחלת שיווק המותג "אססי פרופסיונל" לשוק מכוני הטיפוח והיופי בישראל, מאפשר לנו להגדיל את נתח השוק שלנו בשוק הלקים וטיפוח הציפורניים, המציג בשנים האחרונות צמיחה משמעותית".

עוד מוסיף פול בן עדי, "הטכנולוגיה החדשה של המותג נוצרה לאחר בחינה מקיפה של תחומי העניין של לקוחות באופן הטיפול בציפורניים ובג'ל, ונראה היה שהמחסום המרכזי של הלקוחות היה בשימוש חוזר בלק הג'ל".

בשלב הראשון יוצע הקו לתחום המקצועי, במכוני היופי המקצועיים והנבחרים בישראל. אססי מציעה 23 גוונים ייחודיים שבעת ובעונה אחת גם שומרים על בריאות הציפורן.

הקו החדש המיועד לתחום המקצועי, ישווק על ידי לוריאל ישראל באמצעות חטיבת המוצרים המקצועיים המשווקת את המותגים: לוריאל פרופסיונל, קרסטס ומטריקס.

מחירי המוצרים לתחום המקצועי: לק לציפורניים יימכר ב- 56 ₪ ומחירי מוצרי הטיפוח ינועו בין 70 ₪ ל-90 ₪ ליחידה. טיפול בלק ג'ל ינוע בין 80 ₪ ך- 150 ₪.

המותג אססי, נוסד בניו-יורק על ידי גב' אססי ויינגרטן בשנת 1981. כיום, מוצרי המותג נמכרים בלמעלה מ-250,000 סלוני יופי ברחבי העולם.

המותג אססי שווק לראשונה בישראל בשנת 2006. בשנת 2010 נרכש המותג על ידי קונצרן לוריאל וכיום מהווה חלק בלתי נפרד מפעילותו העולמית של הקונצרן, המחזיק בצוותי מחקר ופיתוח בכמה יבשות. במהלך ספטמבר 2014 מושק אססי פרופסיונל בישראל יחד עם הצגת מוצר הדגל אססי ג'ל, סדרת מוצרים חדשה המציעה מהפכה בתחום טיפוח הציפורניים עם נוסחת gel שמטרתה הראשונה והעיקרית, הינה לכבד את בריאות הציפורן, באמצעות טכנולוגיה חדשה בתחום פוליש הציפורניים, ובד בבד, משלבת את המראה הטרנדי והאופנתי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.