מעצב השיער יאיר מנדל (יא יא) מונה לשגריר "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל. צילום- שוורצקופף פרופשיונל חו"ל.
מעצב השיער יאיר מנדל (יא יא) מונה לשגריר "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל. צילום- שוורצקופף פרופשיונל חו"ל.
הודעה לעיתונות

מעצב השיער יאיר מנדל (יא יא) מונה לשגריר "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל

מעצב השיער יאיר מנדל (יא יא) מונה לשגריר "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל. זוהי הפעם הראשונה, בה מקדמת החברה מדריך מוסמך לעמדת שגריר.

מנדל שימש בתפקידו האחרון כמדריך מוסמך בחברת "שוורצקופף פרופשיונל". את המינוי החדש קיבל מנדל לאחר מבחנים קפדניים, מיונים וסמינרים ייעודיים שעבר בחו"ל, ב"שוורצקופף פרופשיונל" גרמניה.

את הקידום קיבל מנדל לאור יכולותיו המקצועיות והרפרזנטטיביות, יחד עם המלצה חמה מטיילר ג'ונסטון שגריר ראשי בינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל", לדבריו: "יאיר מנדל, איש צעיר, מקסים, מקצועי וחביב, בעל כישורים יצירתיים ומקצועיים ביותר הנדרשים למילוי תפקידו בכבוד, כשגריר "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל".

במסגרת תפקידו החדש כשגריר, מנדל ידריך את קהל מעצבי השיער בישראל בנושאים מקצועיים הקשורים לעולם השיער, כגון- כימיה, חומרי עבודה וטיפוח, טכניקות גזירה וצביעה ועוד. כמו כן, מנדל יזכה להופיע על במות של תצוגות שיער ולהדריך סדנאות מקצועיות בחו"ל, עם הזמנתו.

מנדל החל את הקריירה שלו כמעצב שיער לפני כ 23 שנה. עם התבססותו בתחום, לפני כ 20 שנה, חבר לחברת "שוורצקופף פרופשיונל" ומאז ועד היום הם עובדים בשיתוף פעולה פורה. מזה כ 17 שנה הוא בעל סלון לעיצוב שיער בבנימינה, אותו פוקדים לקוחות רבים מרחבי הארץ. ב- 10 השנים האחרונות, משמש מנדל כמדריך בחברת "שוורצקופף פרופשיונל", ולאחר שנים של הדרכות וסמינרים בחו"ל, התקדם לעמדת "מדריך מוסמך" של החברה- תפקיד אשר כיהן בו במהלך שלושת השנים האחרונות.
לאורך שנות עבודתו כמעצב שיער, עבר מנדל הכשרות רבות בארץ ובעולם, השתתף באירועים בינלאומיים של החברה ואף ייצג את ישראל בסדנאות WORK SHOP הבינלאומיות, כחלק מצוות החשיבה המקצועי לקראת השקות של קולקציות בינלאומיות חדשות בתחום השיער, בחינת מוצרים חדשים לפני צאתם לשוק ועוד.

מנדל מתמחה בגזירה מדויקת ומקצועית עם תשומת לב רבה לפרטים, ליצירת עיצוב שיער אינדיבידואלי בגימור מדהים ויוצא דופן.

לדברי דבי פסח, מנהלת שיווק והדרכה חטיבת שוורצקופף פרופשיונל בהנקל: "אנו גאים ביאיר על יכולותיו המקצועיות אותן הוא מפגין לאורך כל הדרך של שנות עבודתנו המשותפת. אנו בטוחים שיאיר ימשיך לייצג את "שוורצקופף פרופשיונל" בכבוד, בארץ ובעולם, ומאחלים לו הצלחה רבה והמשך שיתוף פעולה פורה".

חברת Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל הינה חברה מובילה בעולם בצבעים ובטיפוח השיער. החברה נוסדה בשנת 1898 בברלין, גרמניה ע"י כימאי גרמני צעיר בשם הנס שוורצקופף, שהקים חנות קטנה באחד מרחובותיה הצדדיים של ברלין, ששימשה בזמנו כבית מרקחת. חנות זו הפכה ברבות השנים לאחת משלוש החברות המובילות בעולם בתחום מוצרי השיער למספרות. מוצרי החברה ידועים כטובים מסוגם, והם מופצים בלמעלה מ- 120 מדינות ברחבי העולם, במאות אלפי מספרות.

חברת Schwarzkopf Professional משקיעה משאבים חסרי תקדים במחקר, פיתוח וייצור מוצרים בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום, תוך תנופה מתמדת ופיתוח חומרי עזר, ספרי הדרכה, תמיכה וליווי אישי ומקצועי הניתנים למעצבי השיער בכדי להציג בפניהם את המוצרים ואת אופנת השיער העדכנית ביותר.

הפילוסופיה המובילה והייחודית של חברת Schwarzkopf Professional היא חשיבותה של שותפות מקצועית והדדית, תוך הקפדה על שפה אחידה בין מעצבי שיער מכל העולם והחברה, כשהמטרה היא אחת: יצירת השראה מתמדת, להט ותשוקה לשיער ע"פ הסלוגן: passion for hair" Together A "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.