מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 30/12/2014 14:25
נושא:
צילום-שוקה כהן
צילום-שוקה כהן
הודעה לעיתונות

מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים חברת גולן טלקום, הוא איש השיווק של דצמבר 2014

איגוד השיווק הישראלי בחר במיכאל גולן בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר

מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים חברת גולן טלקום, הצליח למצב את החברה מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות "הכול כלול' משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר.

השקת גולן טלקום נעשתה בשוק הסלולר של 2012 שהתאפיין כשוק רווי בו נמצאות שלוש מפעילות עם נתח שוק דומה של כ- 30%-35%. כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר. גולן טלקום הציעה, לראשונה בישראל, הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס הסים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולארית, שרות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן הישראלי. כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק, ומובילה בראש טבלת הניודים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה במיכאל גולן:
איגוד השיווק הישראלי מכיר בכך כי מהלך השקת חברת הסלולר החדשה גולן טלקום הביא לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר בישראל, גרמה למהפכת מחירים בשוק כולו ומיצבה עצמה כאלטרנטיבה החדשה לשינוי בשוק הסלולר לצרכן הישראלי.

מיכאל גולן, בעל תואר שני בניהול, היה בעבר מנכ"ל חברת התקשורת FREE צרפת, ומכהן כמנכ"ל גולן טלקום משנת הקמתה ב-2011.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.